כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
ומי התורם האלמוני

איש הימין: ספר תורה יוכנס בקרוב לבית ראש הממשלה

מני אסייג, אחד ממעריציו הבולטים של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, טוען שבקרוב יוכנס ספר תורה לבית ראש הממשלה נדבת לבו של יהודי אלמוני וכי לדבריו "זה ממש לא קשור לנתניהו"

איש הימין: ספר תורה יוכנס בקרוב לבית ראש הממשלה
ספר התורה/בנימין נתניהו צילום: מתוך טווויטר/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

האם בקרוב יתרחש מעמד אולי ראשון מסוגו בתולדות המדינה? איש הימין התסריטאי מני אסייג טוען שבקרוב יוכנס ספר תורה לבית ראש הממשלה. כך בישר לעוקביו ברשת הטוויטר.

אסייג צירף תמונה של ספר תורה מפואר וכתב: "רואים את הספר הקדוש והנפלא הזה? אז הוא ייכנס בקרוב ובע"ה לבית ראש הממשלה מתרומתו של חבר ואח צדיק יסוד עולם, בשם עם ישראל".

"וזה ממש לא קשור לנתניהו (שאני מאוד אוהב אישית), אלא לצורך בספר תורה מהודר שישמש לתפילות בבית המנהיג של העם היהודי, ובכל רגע נתון.
פרטים על הטקס המיוחד בקרוב בע"ה. עם ישראל חי". כך מני אסייג.

ספר התורה. (מתוך הטוויטר של אסייג).

לאחרונה עורר אסייג סערה כאשר קרא לאנשי השמאל שמוחים נגד הממשלה שלא להגיע לצפות בסרט החדש 'ההילולה' שיצר יחד עם אחיו שלום ואחיינו דניאל אסייג.

"אנרכיסטים ותומכיהם", צייץ בחשבון הטוויטר שלו לפני כשבועיים והוסיף, "לא יודע אם יש לחלקכם כוונה כזו, אבל אם יש כזו, אני מבקש שלא תגיעו לצפות בסרט, וגם לא למופע האישי שלי, ולשום אירוע שאני קשור בו. לא מעוניין ולא רוצה להתפרנס ממי שהורס את המדינה היהודית, ופוגע ברבנים ולומדי תורה בחסות הדיפ-סטייט. מעדיף לרעוב ולא להיות תלוי בכם!".

הכנסת ספר תורה בית ראש הממשלה מעון ראש הממשלה לשכת ראש הממשלה מני אסייג בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד