כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
"בעל לב טוב ורחב"

הלם: השחקן האהוב שחזר בתשובה הלך לעולמו בגיל 52

הלילה הלך לעולמו בבית החולים הדסה עין הכרם, השחקן והזמר זבולון מושיאשווילי ז"ל בגיל 52 בלבד. מאז 2005 זנח את עולם הקולנוע ודבק בהשי"ת ובתורתו. חברו מספר כי חלה והסתיר זאת מעיני חבריו וציבור מעריציו

הלם: השחקן האהוב שחזר בתשובה הלך לעולמו בגיל 52
זבולון מושיאשוילי צילום: מתוך קליפ

ברוך דיין האמת: השחקן זבולון מושיאשווילי שחזר בתשובה בשנים האחרונות הלך הלילה (שישי) לעולמו בבית החולים הדסה עין כרם בגיל 52 בלבד.

חברו הטוב צביקה הדר, אמר בשיחה עם mako: "איש של חלומות. בעל לב טוב ורחב הכרתי אותו כשסיים בית ספר למשחק מאז היו לנו שעות רבות יחד עם כל כך הרבה חוויות כשהשיא היה הסרט עפולה אקספרס וכמובן ששי האגדי בשמש".

דבר מותו היכה בהלם את עולם הקולנוע הישראלי, אולם חברו צביקה הדר מספר הלילה באותה שיחה כי זבולון ז"ל "נאבק בענייני בריאות בשנים האחרונות אך שמר על כך בסוד ולא שיתף את חבריו ומעריציו. לאחרונה כנראה החמיר מצבו והוא נכנע למחלה קשה". והוסיף, "נזכור את החיוך והשובבות והכשרון. יהי זכרו ברוך".

העיתונאי רן בוקר דיווח כי זבולון מושיאשווילי ז"ל סבל ממחלת כבד. וכי הא לא הותיר אחריו ילדים.

בויקיפדיה נכתב כי מושיאשווילי נולד בעיר כותאיסי שבגאורגיה הסובייטית. בשנת 1972, כשהיה בן תשעה חודשים, עלתה משפחתו לארץ והתגוררה בנצרת עילית. הוא היה ילד שקט וביישן, מכיוון שבביתו המשפחה דיברה רק בשפה הגאורגית. בשנת 1995 הוא החל ללמוד תורה וקבלה. ומאז שנת 2005 החל לחבוש כיפה לגדל זקן, לשמור שבת, ולהניח תפילין מדי יום.

היה לו חיבור גם לעולם המוסיקה ובתחילת השנה בחודש תשרי הוציא את השיר טאטע בו אירח את המוזיקאי אילן דמרי.

הלוויתו תצא היום (שישי) בשעה 14:00 בבית הכנסת הגיאורגי בנוף הגליל.

יהי זכרו ברוך.

זבולון מושיאשוילי ברוך דיין האמת נפטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד