ט' סיון התשפ"ד
15.06.2024
כמה מרוצים מתפקודו של נתניהו?

סקר הליכודניקים: כמחצית סבורים שעל הממשלה להמשיך בחקיקת הרפורמה

מסקר חדש שנערך בקרב מצביעי הליכוד עולה כי כמחצית מן המצביעים סבורים כי על הממשלה להמשיך את חקיקת הרפורמה המשפטית גם ללא הסכמה רחבה. בנוסף, על פי הסקר, 40% מהמשיבים בו סבורים שראש הממשלה צריך להודיע שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלו בתפקיד

סקר הליכודניקים: כמחצית סבורים שעל הממשלה להמשיך בחקיקת הרפורמה
נתניהו ולוין במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר חדש שפורסם בערוץ 12 מעלה כי כמחצית ממצביעי הליכוד סבורים כי על הממשלה להמשיך את חקיקת הרפורמה המשפטית גם ללא הסכמה רחבה.

על פי הסקר, 47% מבוחרי מפלגת השלטון חושבים שיוקר המחיה הוא הנושא החשוב ביותר שבו הממשלה צריכה לטפל.

אחריו על פי 20% הנשאלים יש לטפל באיחוי השסע בעם, הביטחון האישי עם 15%, והרפורמה במערכת המשפט נדחקת לסוף הרשימה עם 10% בלבד. 

עוד עולה מנתוני הסקר - כי כמחצית ממצביעי הליכוד סבורים שהממשלה צריכה להמשיך בחקיקת הרפורמה במערכת המשפט – גם ללא הסכמה רחבה.

זאת לעומת 39% שסבורים אחרת כאשר הפילוח הוא כדלהלן: 26% מאמינים שיש להגיע להסכמות עם האופוזיציה ו-13% בכלל תומכים בגניזת החקיקה.

הסקר גם בדק מה חושב הציבור שהממשלה צריכה לעשות במידה ובג"ץ יפסול את חוק הנבצרות ואת החוק לצמצום עילת הסבירות. 47% מהם, סבורים כי אין להקשיב לפסיקת בית המשפט, זאת לעומת 32% בלבד שחושבים כי יש לכבד אותה.

בנוסף, כמעט חצי מהמצביעים, 49%, מתנגדים לכניסת גנץ או לפיד לממשלה במקום בן גביר וסמוטריץ', ואילו 35% תומכים במהלך שכזה. כמו כן, 55% מרוצים מתפקוד הממשלה ואילו 44% אינם מרוצים.

על פי הסקר, 72% סבורים כי תפקודו של ראש הממשלה נתניהו טוב, לעומת 26% שטענו כי תפקודו גרוע. עם זאת, כמעט 40% מהמשיבים סבורים שנתניהו צריך להודיע שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלו.

62% סבורים שגלנט מתפקד טוב כשר הביטחון, לעומת 26% שלא, ולגבי שר המשפטים לוין - חצי מהמשיבים מרוצים מתפקודו ו-36% סבורים אחרת.

המידה והיו הבחירות נערכות היום, 61% היו מצביעים שוב לליכוד. 13% נוספים טוענים שהיו מצביעים למפלגת המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ.

בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד