כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
הלם בקהילה

משב"ק האדמו"ר נפטר בפתאומיות מהתקף לב

הרה"ח ר' שלמה אהרן סימקוביץ ז"ל מחשובי חסידי ויז'ניץ במונטריאול ששימש כגבאי אצל האדמו"ר מויז'ניץ מונטריאול, הלך לעולמו ביום שישי בפתע פתאום בגיל 65 לאחר שעבר התקף לב

משב"ק האדמו"ר נפטר בפתאומיות מהתקף לב
הרה"ח ר' שלמה אהרן סימקוביץ ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: ממונטריאול שבקנדה מגיעה הבשורה הקשה על פטירתו של הרה"ח ר' שלמה אהרן סימקוביץ ז"ל, מחשובי חסידי ויז'ניץ בעיר, מפארי קהילת ויז'ניץ ששימש כמשב"ק האדמו"ר מויז'ניץ מונטריאול לאחר שנפטר באופן פתאומי בערב שבת והוא בן 65. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המנוח לקה באופן פתאומי בהתקף לב ונפטר. ביום שישי בבוקר עוד התפלל תפילת שחרית בבית המדרש של חסידי בעלזא בקוט-סנט-לוק יחד עם רבו האדמו"ר מויז'ניץ השוהה שם למנוחה.

המנוח ז"ל נולד לאביו רבי משה אלימלך סימקוביץ ז"ל. היה חתנו של רבי אברהם הלוי אדלשטיין ז"ל.

שימש במשך שנים רבות מלמד תשב"ר שנים רבות בת"ת דחסידי בעלזא במונטריאול. במשך שנים היה מסור לאדמו"ר מויז'ניץ מונטריאול והשבוע עוד השתתף עמו בסעודת היארצייט כ"א אב לרגל היארצייט של רבי אהרן מבעלזא זיע"א שנערכה בקנדה. 

ר' שלמה אהרן ז"ל היה דוגמא ומופת של יהודי חסידי. בשנים בהן היה מתח בין חצרות ויז'ניץ בבני ברק ובמונסי היה נוסע גם לבני ברק וגם למונסי בכל הכוח. היה דוגמא ליהודי חסידי אמיתי ללא חשבונות אישיים.

פטירתו הפתאומית הכתה בהלם את הקהילה החסידית במונטריאול שבקנדה. 

הלווייתו תתקיים הערב, מוצאי שבת קודש פרשת ראה, בשעה 22:30 (שעון קנדה) מבית המדרש אהבת ישראל ויז'ניץ במונטריאול בדרכה למונסי שם תתקיים הלוויה ביום ראשון בבוקר מבית המדרש דקהל תורת חיים ויז'ניץ. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

מונטריאול ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד