כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
ארבע שנים בכלא

בלינקן דיבר בטלפון עם אמריקאי שנעצר ברוסיה

מזכיר המדינה האמריקני, אנטוני בלינקן, שוחח בטלפון עם אזרח אמריקני העצור ברוסיה ארבע שנים בגין האשמה מופרכת של ריגול. האמריקאי אמר להוריו כי "הוא ניהל שיחה ארוכה וכנה עם השר בלינקן"  

בלינקן דיבר בטלפון עם אמריקאי שנעצר ברוסיה
שיחת טלפון צילום: freepik

מזכיר המדינה האמריקני, אנטוני בלינקן, שוחח בטלפון אתמול עם האזרח האמריקני פול וילן, המוחזק באשמה מופרכת של ריגול בכלא מרוחק ברוסיה, כך אמר מקור ל-CNN.

הדיפלומט האמריקני הבכיר אמר לפול ווילן, כי ארה"ב עושה הכל "אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להחזיר אותך הביתה בהקדם האפשרי", אמר המקור על השיחה. זו הפעם השנייה שבלינקן מדבר עם ווילן, שעצור ברוסיה כבר יותר מארבע שנים, אמר המקור. השיחה הקודמת בין ווילן לבלינקן התרחשה ב-30 בדצמבר האחרון, אמר מקור אחר ל-CNN.

פול ווילן אמר להוריו כי "הוא ניהל שיחה ארוכה וכנה עם השר בלינקן", אמר אחיו דיוויד וילן ל-CNN. דיוויד לא מסר פרטים נוספים על השיחה.

"אני חושב שהשר בלינקן כמובן שלח מסר והמסר הזה מיועד לפול ולמשפחה שלנו, שממשלת ארה"ב ממשיכה לתמוך בפול ובשחרורו", אמר דיוויד ווילן. "אני חושב שזה גם מסר עבור הקרמלין שממשלת ארה"ב לא הרפתה ממנו".

ממשל ביידן ממשיך לסרוק את העולם כדי למצוא משהו שיגרום לרוסיה לשחרר את שני האמריקנים שנעצרו שלא כדין. לארה"ב אין כרגע מרגלים רוסים ברמה גבוהה בכלא, אומרים גורמים אמריקאים בהווה ובעבר, מה שמניע את הצורך האמריקאי לפנות לבעלי ברית לעזרה, שבינתיים בוששה מלהגיע.

 

רוסיה ריגול ארה''ב אנתוני בלינקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד