כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"יש וויי פיי"

העיתונאי נסע ברכבת החדשה ושיתף ברשמים

סוף סוף זה קורה. מחר תצא הרכבת הקלה לדרך. עורך הרכב והתחבורה אודי עציון שיתף את חוויותיו מהנסיעה ברכבת הקלה • "יש ווי-פיי והוא עובד מתחת לאדמה, וגם סוף סוף יהיו שירותים ברכבת"

העיתונאי נסע ברכבת החדשה ושיתף ברשמים
הרכבת הקלה בגוש דן צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ביום רביעי התקיימה הנסיעה הראשונה של הרכבת הקלה, לקראת תחילת עבודתה מחר יום שישי. עורך מדור הרכב והתחבורה של 'וואלה', אודי עציון, נסע ברכבת הקלה ובשיחה עם ענת דוידוב ברדיו 103FM שיתף על התחושות באירוע המרגש, ממה הוא הופתע, ומה דרוש עוד קצת טיפול.

לדבריו, "היא נוסעת, הנסיעה בתוך המנהרה היא מאוד רועשת וקשה אפילו לדבר. אבל יש ווי-פיי והוא עובד, גם מתחת לאדמה, בניגוד לרכבת ישראל. אלה חדשות טובות. ואם כבר אנחנו מדברים על הדברים החשובים, היום אמרה מירי רגב שיהיו שירותים ברכבת הקלה סוף סוף. צפוי להיות עומס גדול, הרכבות הראשונות ייצאו מכל שלושת נקודות המוצא של הרכבת, פתח תקווה תחנה מרכזית, קריית אריה, וגם מבת ים קוממיות ביום שישי בחמש וארבעים לפנות בוקר".

עוד ציין כי "עוד לא ברור כמה רכבות יהיו במוצ"ש, כרגע כתוב שיהיו רק שתיים, זה אומר שיהיה עומס מאוד גדול. היום טען מנכ"ל 'תבל', החברה שתפעיל את הרכבת הקלה, שיהיו יותר רכבות, צריך לזכור שהרכבת תסיים מוקדם יחסית ביום שישי, גם בגלל השבת וגם כי לוקח זמן להגיע".

עוד אמר עציון: "כרגע היא נוסעת לאט יותר ממה שהיא אמורה. בעיקר בלט היום שהרכבת נוסעת מאוד בזהירות, בשדרות ירושלים הם נסעו רק 20 קמ"ש, מתחת לאדמה הרכבת מגיעה ל־77 קמ"ש אבל הם מאוד חוששים מתאונות הולכי רגל וקורקינטים אז הם נוסעים מאוד לאט".

הרכבת הקלה הרכבת הקלה בגוש דן Wi-Fi שירותים רכבת קלה רכבת תחתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד