י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
השנאה מעבירה אותו על דעתו

פעיל השמאל מציב מטרה חדשה נגד החרדים

פעיל השמאל האנטי דתי, נאור נרקיס מסמן מטרה חדשה ומאיים לחסל את ענף הדרייברים במגזר החרדי. לדבריו, הם פוגעים בפרנסתם של נהגי המוניות וכי בכוונתו להעביר לרשויות המס דיווח על אותם נהגים

פעיל השמאל מציב מטרה חדשה נגד החרדים
אילוסטרציה צילום: unsplash

פעיל השמאל, נאור נרקיס שמתמודד למועצת העיר תל אביב ומוביל מאבק נגד החרדים, פותח מלחמה חדשה והפעם נגד הדרייברים החרדים.

נרקיס כתב בשעות האחרונות ברוע וברשעות: "אלפי נהגים בלתי חוקיים שעובדים בשחור, מסיעים אנשים ללא ביטוח ופוגעים ישירות בפרנסתם של עשרות אלפי נהגי מוניות ששילמו הון על רישיון, מתרוצצים להם בנתב"ג, ביציאה מהטרמינל ועוברים על החוק. הלילה נצא למבצע צילום שלהם והעברת דיווחים מסודרים לרשויות המס".

הפעיל טוען שקיבל לידיו מודעות פרסום בריכוזים החרדיים של דרייברים מאנ"ש וכי הוא מתכוון להילחם נגדם בכל דרך כדי לפגוע בפרנסתם.

"נהגי המוניות, הם אוכלוסייה נאורה ומהממת, ומסתבר שגם פעילה בטוויטר. כי הם החלו לפנות אליי ולהעביר תמונות של הדרייברים החרדים שפועלים בניגוד לחוק ובהעלמת מס, תוך פגיעה דרמטית באוכלוסיית נהגי המוניות. נראה עוד כמה זמן הם ימכרו נסיעות ״במחירים מצחיקים״ ומי יצחק אחרון. התיק נבנה". כך נרקיס.

לפני כחודש וחצי כתב נרקיס בחשבון הטוויטר שלו: "הוגשו הבוקר 43 תלונות על דוכני הנחת תפילין ב-9 רשויות מקומיות (תל אביב-יפו, כפר סבא, רמת גן, גבעתיים, הוד השרון, רמת השרון, הרצליה, חיפה, נס ציונה)".


עוד הוסיף וכתב: "להלן התכנית לשינוי המציאות בשטח: שלב א׳: קבוצת פעילים שמדווחים באופן שבועי על דוכני ההחזרה בתשובה להגדלת המודעות למפגע. שלב ב׳: ניצור לחץ על העיריות לחייב כל דוכן להחתים על הסכמה הורית לפני פנייה לקטינים ואיסור מוחלט לחלק פיצות או מתנות בתמורה לחשיפה לתכנים דתיים. שלב ג׳: צמצום דרמטי של הנוכחות המיסיונרית בערים הנאורות ואיום על כל מיסיונר שיפנה לקטינים ללא אישור הורי".

דרייבר נאור נרקיס נהגים חרדים נהגי מוניות פעיל שמאל שנאת חרדים הסתה אנטי חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד