כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
לאחר מאמצי החייאה

בן 39 התחשמל באולם אירועים - מותו נקבע במקום

אסון באולם אירועים בנווה אילן הסמוך לירושלים. חשמלאי שביצע תיקון תקלה בתקרת האולם התחשמל למוות. כעבור נסיונות החייאה נקבע מותו במקום | פראמדיק מד"א דיווח כי האיש "שכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם סימני התחשמלות"

בן 39 התחשמל באולם אירועים - מותו נקבע במקום
זירת האסון בנווה אילן צילום: דוברות איחוד הצלה

מתנדבי הצלה הוזעקו לאולם אירועים במושב נווה אילן הסמוך לירושלים בעקבות דיווח על התחשמלות.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 23:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על גבר שהתחשמל במהלך עבודת תיקון, על תקרה, סמוך לאולם ארועים ליד נווה אילן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה קבעו את מותו של גבר כבן 39.

פאראמדיק מד"א איתי גיז, סיפר: "ראינו גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם סימני התחשמלות, הוא הורד מתקרת החדר בו עבד כשהוא מחוסר הכרה לאחר שהתחשמל כשעבד בגובה התקרה, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכת ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו."

בצלאל קרלינסקי ואליעזר מקלב, חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בגבר שהתחשמל תוך כדי עבודת תיקון בגובה באולם אירועים. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתו. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי האירוע".

מתנדבי צוות הצלה יוני גולדבלט ואלי ארנטרוי מוספים: "כשהגענו למקום הכווינו אותנו לעבר אולם אירועים שם ראינו גבר כבן 39 שהורד מהתקרה כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שהתחשמל במהלך העבודה בגובה על תקרה, בסיוע חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות הכולל עיסוי לב והנשמות ומתן תרופות מצילות חיים, אך לצערינו הפארמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום."

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד