כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
הוגשה תלונה במשטרה

במהלך השבת 15 רכבים פונצ'רו בשכונה חרדית

במהלך השבת פונצ'רו 15 רכבים בשכונת שער העיר בה מתגוררים רבים מחסידי חב"ד בעיר לוד. תלונות הוגשו על ידי בעלי הרכבים למשטרה. תושבים טוענים כי ככל הנראה מדובר באירוע לאומני

במהלך השבת 15 רכבים פונצ'רו בשכונה חרדית
אחד הרכבים המפונצ'רים צילום: באדיבות המצלם

במהלך יום שבת האחרון פונצ'רו 15 רכבים בשכונת שער העיר בעיר לוד בה מתגוררים רבים מחסידי חב"ד. תלונות הוגשו על ידי בעלי הרכבים למשטרה, תושבים בשכונה אמרו ל'בחדרי חרדים' כי ככל הנראה מדובר באירוע לאומני, מכיוון שרק הרכבים של התושבים היהודים פונצ'רו.

אחד הרכבים המפונצ\
לטענת אחד התושבים שרכבו ניזוק, "מבצעי הונדליזם ידעו בדיוק איפה גרים יהודים, אנחנו בטוחים שזה אירוע לאומני והגשנו תלונות במשטרה, זה מאד מתסכל לגלות דבר כזה מוצאי שבת, אנחנו מקווים שהמשטרה תעשה את מירב המאמצים לתפוס את העבריינים".

המקרה הנוכחי מגיע לאחר מקרה ירי שאירע ביוני האחרון, אז כתבת 'מקור ראשון' עפרה לקס, תושבת שכונת נווה זית בלוד סיפרה על קליע שחדר לביתה ובנס לא פגע בה.

היא כתבה ביוני האחרון בטוויטר: "הערב קרה לי נס מטורף. החלטתי ללכת לישון מוקדם. 22:00 במיטה. העיר אמנם רועדת מיריות, אבל אני משתדלת להתעלם. וואטסאפים אחרונים, ואז פתאום צרור יחסית קרוב, פיצוץ ו... אני רואה עליי חתיכות קטנות של עץ".

תושבי לוד היהודים וגם הערבים סובלים מידי יום מקולות ירי חלקם בנסיבות משמחות - חתונות, וחלקם בנסיבות עצובות - חילופי ירי בין חמולות מסוכסכות.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד