כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
המועמד מבהיר את דבריו

ויווק רמאסוואמי: "לעולם לא נפסיק את הסיוע לישראל"

ויווק רמאסוואמי המועמד המפתיע לנשיאות ארה"ב מצהיר כי "אני חושב שתרחיש הגיוני יותר הוא שטראמפ ישמש כיועץ עבורי כשאני אהיה נשיא". הוא אמר כי "לעולם לא נפסיק את הסיוע לישראל עדשישראל תגיד שהיא מוכנה לכך"

 ויווק רמאסוואמי: "לעולם לא נפסיק את הסיוע לישראל"
ויווק רמאסוואמי צילום: צילום מסך טוויטר

ויווק רמאסוואמי, המתמודד על תפקיד המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, מתייחס בראיון ב'חדשות 12' לדבריו על ישראל: "אמרתי שאם ישראל תהיה כל כך חזקה שהיא לא תצטרך את הסיוע שלנו יותר, זה יהיה סימן להצלחה עבור החברות בין המדינות. אני רוצה להיות ברור: אנחנו לעולם לא נפסיק את הסיוע לישראל עד שישראל תגיד שהיא מוכנה לכך. היחסים בין ישראל לארה"ב יהיו חזקים יותר בסוף הקדנציה שלי משהם היו אי פעם, ויותר משהם יהיו תחת המתמודדים האחרים. אני רוצה להוביל את ישראל להסכמי אברהם השניים, עם ערב הסעודית, עומאן ואינדונזיה".

"בנוסף, אני אוודא שאיראן לעולם לא תהפוך למעצמה גרעינית. הסיבה שאני רוצה ישראל חזקה היא שזה האינטרס המובהק של ארה"ב. בפן האישי ביקרתי המון פעמים בישראל ויש לי חברים ישראלים רבים. יש לי זיקה חזקה לישראל".

על האפשרות שיהיה סגנו של טראמפ השיב: "אני חושב שתרחיש הגיוני יותר הוא שטראמפ ישמש כיועץ עבורי כשאני אהיה נשיא. אני חושב שזה תפקיד טוב יותר עבור טראמפ ועבורי. כנשיא אוכל לאחד את המדינה הזו ולדבר עם הדור הבא באופן שבו אף מועמד אחר לא יוכל לעשות".

במידה וטראמפ יורשע, תעניק לו חנינה? "כן".

ויווק רמאסוואמי נולד באוהיו למהגרים הודים, והקים מספר חברות מצליחות. הוא ידוע כתומך נלהב של הנשיא טראמפ ובעל עמדות ימין. כך לדוגמה הוא טוען ששינוי האקלים הוא הונאה ובעד הפרטה נרחבת של מערך השירותים האמריקני.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד