כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
מי האורח?

פיצוץ בשידור חי: "קום תעוף מפה, לך הביתה"

זמן רב ואולי מעולם לא נראה עימות סוער ואמוציונלי שכזה ברדיו 103FM. פיצוץ בשידור חי בין ינון מגל לחיים לוינסון המחליף שלא בן כספית. במהלכו לוינסון השתלח הן במרואיין ח"כ סעדה והן במגיש שלצידו במילים קשות שגרמו לקיצור התוכנית | צפו בתיעוד החריג

פיצוץ בשידור חי: "קום תעוף מפה, לך הביתה"
ינון מגל וחיים לוינסון צילום: מתוך שידורי רדיו 103FM

עימות סוער התגלע בין ינון מגל לבין חיים לוינסון שממלא את מקומו של בן כספית ברדיו 103FM במהלך ראיון עם חבר הכנסת משה סעדה מ'הליכוד'. עד כדי כך היה סוער שהתוכנית הסתיימה מוקדם ועד לתוכנית הבאה אחריה הושמעו שירים זאת בשל עזיבתו של ינון מגל את האולפן.

במהלך ראיון כאמור עם ח"כ סעדה, עלב בו לוינסון בצורה קשה ובמילים בוטות וחריפות באומרו: "אתה סמרטוט שמלקק לנתניהו כל היום, לא מסוגל להוציא מהפה שלך מילה אחת ביקורת, איך אתה לא מתבייש עם עצמך".

העימות הסוער בין ינון מגל לחיים לוינסון

"אני לא רגיל לשיח כזה. לא זכיתי מעולם לשיח כזה". אמר לו סעדה. "אז הנה זו תוכנית שמדברים בה חופשי. זו התוכנית", השיב לוינסון בעצבים.

ינון מגל הגיב ללוינסון על הסגנון ואמר: "לא לא זו לא התוכנית, אתה אורח פה". לוינסון התרתח עוד יותר ושפך את זעמו על מגל: "לא, אתה אורח פה. קום תעוף מפה אם לא טוב לך, אני ממלא את מקומו של בן (כספית) אתה איש מיותר פה. לך תצעק על אנשים בחוץ. תעוף מפה".

"לתוכנית הזאת קוראים ינון ובן, אתה אורח פה, אני מבקש ממך לכבד". אמר מגל. "ואני ממלא את מקומו של בן, התחננו אלי שאני אשב פה איתך, לך הביתה לא רוצה אותך פה". מגל בתגובה אמר: "יכול להיות שנצטרך מאבטחים להוציא אותו מהאולפן".

לוינסון ביקש לחזור ולראיין את סעדה, אולם מגל החליט שהוא לא מוכן לשדר יותר עם לוינסון, התנצל בפני סעדה שהוא נאלץ לסיים איתו את הראיון בנסיבות הללו וביקש מעורכת התוכנית לשים מוזיקה. מגל קם עזב את האולפן במחאה וכאמור עד סוף התוכנית הושמעו שירים.

בעקבות הפיצוץ החריג התוכנית שמשודרת בשידור חי בפייסבוק הוסרה ובאתר הרדיו עלתה רק חלק מהתוכנית עד לפיצוץ בין שני המגישים.

ינון מגל חיים לוינסון עימות רדיו 103FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד