כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
אחרי השבוע הסוער

ימין על מלא • סקר מנדטים: גוש הקואליציה ממשיך לאבד מכוחו

אחרי שבוע סוער במרכזו הפיגועים הקשים, הפשיעה במגזר הערבי והדלפת הפגישה בין שר החוץ לעמיתתו מלוב, הקואליציה ממשיכה להיחלש ולאבד מנדטים. עם זאת, מפלגת הליכוד יציבה עם 27 מנדטים, כשמנגד הצינות הדתית נחלשת ל-5 מנדטים | כל נתוני הסקר השבועי ב'מעריב'

ימין על מלא • סקר מנדטים: גוש הקואליציה ממשיך לאבד מכוחו
בן גביר/נתניהו/ סמוטריץ צילום: יונתן זינדל/שריה דיאמנט, פלאש 90

בצל גל הטרור והמשך השתוללות הפשיעה בחברה הערבית, הדלפת הפגישה בין שר החוץ לעמיתתו מלוב, הקואליציה ממשיכה להיחלש ולאבד מנדטים. כך עולה מסקר "מעריב" שנערך על ידי "לזר מחקרים" בראשות ד"ר מנחם לזר, בשיתוף Panel14ALL.

על פי הסקר, המחנה הממלכתי עולה במנדט ל־31, וגם יש עתיד מתחזקת - ל־17 מנדטים. לעומת זאת, בגוש האופוזיציה, חד"ש־תע"ל יורדת ל־5 מנדטים, ושאר מפלגות האופוזיציה נותרות ללא שינוי.

בגוש הקואליציה, מפלגת הליכוד יציבה עם 27 מנדטים, ומנגד - הציונות הדתית נחלשת במנדט. 

בתשובה לשאלה, אילו היו מתקיימות היום בחירות חדשות לכנסת, למי היית מצביע? – התשובות היו: המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ עם 31 מנדטים לעומת 30 בסקר הקודם.

הליכוד בראשות בנימין נתניהו יציבה עם 27 כמו בסקר הקודם, יש עתיד בראשות יאיר לפיד מתחזקת ל-17 מנדטים מול 16 סקר הקודם, ש"ס בראשות אריה דרעי יציבה עם 10 מנדטים.

יהדות התורה יציבה גם היא עם 7 מנדטים, ומפלגת הציונות הדתית נחלשת ל-5 מנדטים לעומת 6 בסקר הקודם, מפלגת חד"ש־תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי נחלשת ל- 5 מנדטים לעומת 6 בסקר הקודם.

ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן יציבה עם 5 מנדטים, כך גם מפלגת רע"ם בראשות מנסור עבאס עם 5 מנדטים, עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר – 4 מנדטים, כך גם מרצ עם 4 מנדטים.

מפלגת בל"ד לא עוברת את אחוז הסימה וזוכה ל2.4% (לעומת 2.1% בסקר הקודם), העבודה – 2.1% (1.6%).

חדשות סקר מנדטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד