ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
2,497 הרוגים

התקווה מתרחקת: מלחמה נגד הזמן בחיפוש אחר ניצולים במרוקו

2,497 הרוגים עד כה ברעידת האדמה במרוקו. כל העת מתקיים מרוץ נגד הזמן למציאת ניצולים נוספים, אך ככל שהשעות נוקפות התקווה מתרחקת | הרשויות במרוקו הודיעו כי קטאר, איחוד האמירויות, בריטניה וספרד מסייעות למדינה במאמצי חילוץ הנפגעים ברעש האדמה

התקווה מתרחקת: מלחמה נגד הזמן בחיפוש אחר ניצולים במרוקו
כוחות החילוץ הספרדים בדרכם למרוקו צילום: משרד ההגנה הספרדי

כוחות ההצלה המרוקנים ממשיכים, בתמיכת צוותי חילוץ זרים, במלחמה נגד הזמן כדי למצוא ניצולים ולספק סיוע לחסרי בית שבתיהם נהרסו לאחר רעידת האדמה ההרסנית בליל שבת האחרון. הרעידה גרמה ל-2,497 הרוגים ו-2,476 פצועים שדווחו עד כה. הרשויות במרוקו הודיעו כי קטאר, איחוד האמירויות, בריטניה וספרד מסייעות למרוקו עם החילוצים בגין רעידת האדמה.

כוחות החילוץ הספרדים בדרכם למרוקו
שרת החוץ הצרפתית קתרין קולונה הודיעה על מתן סיוע של חמישה מיליון יורו לארגונים לא ממשלתיים המעורבים בפעולות סיוע במרוקו לאחר רעידת האדמה.

כלי תקשורת רשמיים בסין גם דיווחו היום כי הצלב האדום הסיני יעניק לסהר האדום המרוקאי מאתיים אלף דולר בסיוע הומניטרי חירום לאחר רעידת האדמה ההרסנית שפגעה במדינה ביום שישי האחרון.

משרד ההגנה הספרדי הודיע ​​בטוויטר כי מטוס יצא מהבסיס הצבאי בסרגוסה לכיוון מרקש, ובו 65 חיילים ו-4 כלבים מאומנים שיסייעו בפעולות החילוץ, ואילו איגוד הכבאים הספרדי של מלאגה הודיע, כי 5 כבאים בעלי ניסיון בדרך למרוקו.

 

 

 

 

 

מרוקו רעידת אדמה במרוקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד