ט' סיון התשפ"ד
15.06.2024
חיזבאללה משקיע רבות רחפנים

שדה התעופה שנחשף יכול להכיל מל"טים גדולים משרטוטים איראניים

האתר ששר הביטחון חשף היום בלבנון, יכול להכיל מל"טים גדולים חלקם עם כלי נשק הבנויים משרטוט איראני. המל"טים יכולים לשמש לפעילות מבצעית פנימית וחיצונית כאחד

 שדה התעופה שנחשף יכול להכיל מל"טים גדולים משרטוטים איראניים
מל"טים איראניים צילום: Iran international

מקור ביטחוני לא ישראלי עם ידע על האתר שחשף היום שר הביטחון הממוקם 20 קילומטרים מגבול ישראל, אמר לרויטרס, כי הוא יכול להכיל מל"טים גדולים חלקם מנשקים הבנויים משרטוטים איראניים. המקור אמר שמל"טים שישוגרו מהאתר יכולים לשמש לפעילות מבצעית פנימית וחיצונית כאחד, אך הוסיף כי אופי וכיוונו של המסלול הצביעו על כך שסביר יותר שהוא לשימוש פנימי.

המקור הוסיף כי חיזבאללה משקיע רבות בטכנולוגיית רחפנים. מטעם חיזבאללה ואו מטעם בכירים איראניים לא הייתה תגובה לדבריו של גלנט.

כזכור שר הביטחון, יואב גלנט, נאם היום (שני) בכנס השנתי של המכון למדיניות נגד טרור באוניברסיטת רייכמן. במהלך נאומו הוא התייחס למגוון הזירות עימן מתמודד צה"ל בעת האחרונה והפוטנציאל הנפיץ שלהם. בנוסף, הוא חשף כי איראן מקימה שדה תעופה למטרות טרור בדרום לבנון – 20 ק"מ מגבול ישראל.

עוד אמר כי "היעד האיראני הוא ליצור מלחמת התשה כנגד ישראל, בכל גבולותיה, ובמקביל להמשיך ולפתח נשק גרעיני ולהצטייד בו. המאמצים האלה נוגעים בכל אחת מהמדינות סביבנו".

 

 

 

 

לבנון איראן יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד