כ"ח אייר התשפ"ד
05.06.2024
"שרד" את הפגישה

"ג'ורג' בוש: "אני בהלם מכך שפריגוז'ין הוא האיש שהגיש לי אוכל'

ג'ורג' בוש נשיא ארה"ב לשעבר אמר שהוא היה בהלם מכך שיבגני פריגוז'ין הוא 'האיש שהגיש לי אוכל'. בוש אמר כי אינו זוכר שפגש את פריגוז'ין באופן אישי. "כל מה שאני יודע זה ששרדתי"

"ג'ורג' בוש: "אני בהלם מכך שפריגוז'ין הוא האיש שהגיש לי אוכל'
יבגני פריגוז'ין צילום: צילום מסך

הנשיא ה-43 של ארצות הברית, ג'ורג' בוש, שכיהן בתפקיד בין השנים 2001-2009, אמר כי הוא הופתע כשנודע לו שנפגש באופן אישי עם איש העסקים, מייסד וגנר, יבגני פריגוז'ין, כך דיווח ה-Business Insider.

בזמן שנשא דברים בוועידת האסטרטגיה האירופית, נשאל בוש האם הוא חש שהדיווחים על מותו של פריגוז'ין בהתרסקות מטוס "מזעזעים" אותו. הוועידה נערכה בקייב, אך בוש הצטרף באמצעות שיחת וידאו.

נשיא ארה"ב לשעבר נשאל האם הוא מזועזע מהידיעה על מותו של יבגני פריגוז'ין בהתרסקות מטוס בחודש שעבר לאחר מרד כושל נגד פוטין בהנהגתו.

"לא, מה שמזעזע אותי זה שלפני כמה ימים ראיתי תמונה מפסגת ה-G8 בסנט פטרסבורג, שם הוא היה האיש שהגיש לי אוכל", אמר בוש.

הוא כינה את פריגוז'ין "השף" של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין וציין כי הוא נכח בתצלום שצולם ב-2006 בסנט פטרסבורג.

בוש הוסיף כי אינו זוכר שפגש את פריגוז'ין באופן אישי. "כל מה שאני יודע זה ששרדתי", הוסיף בוש בהומור. יבגני פריגוז'ין שימש כמלצר עבור ג'ורג' בוש ואשתו לורה במהלך ארוחת הערב עם ולדימיר פוטין ב-14 ביולי 2006. פריגוז'ין ככל הנראה הגיש לבוש משקה.

לאחר מכן הוא נשאל האם לדעתו נשיא רוסיה ולדימיר פוטין יוכל לשרוד את ההשלכות של מלחמת רוסיה באוקראינה אם הסכסוך לא יסתיים לטובת מוסקבה. "זה תלוי בעם הרוסי," ענה בוש. "זה לא תלוי בעם האמריקני, זה לא תלוי באנשים האוקראינים, זה תלוי באנשים של רוסיה להחליט, הם אנשים חכמים".

יבגני פריגוז'ין ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד