כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
התעלפויות והתייבשויות

במהלך החג: המתנדבים טיפלו בעשרות בני אדם

כונני ארגון הצלה העניקו טיפול ללמעלה מ-150 בני אדם בעקבות מקרי התעלפות, התייבשות, פציעות ומקרי חירום שונים

במהלך החג: המתנדבים טיפלו בעשרות בני אדם
כונני ארגון הצלה צילום: ארגון הצלה

במהלך שני ימי ראש השנה הוזעקו כונני רפואת חירום של ארגון הצלה ברחבי הארץ, אשר שימשו כתורני החג, לעשרות מקרי חירום רפואיים. סך הכל במהלך החג טופלו על ידי הכוננים מעל ל-100 בני אדם בעקבות מקרי התעלפות, התייבשות, פציעות ושאר מקרי חירום שונים.

חלק מהמטופלים במקרי החירום הרפואיים השונים נזקקו להמשך טיפול רפואי ופונו על ידי הכוננים באמבולנס לבית החולים.

סמוך לכניסת החג הוזעקו התורנים לשדרות משה סנה באשדוד בעקבות דיווח על תאונת דרכים קשה עם מעורבות של רכב שהתהפך. סך הכל טופלו 3 נפגעים במצב בינוני ושניים במצב קל והם פונו להמשך טיפול בבית החולים.

בשעות הבוקר המוקדמות של החג השני הוזעקו התורנים לרחוב צבי פנקס בעפולה, בעקבות דיווח על גבר כבן 54 שנפגע בראשו. בתום טיפול רפואי ראשוני, הוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים.

כמו כן בצהרי החג השני, הוזעקו תורני החג של ארגון הצלה ליישוב בית אלפא בעקבות דיווח על גבר כבן 50 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. בחסדי שמים לאחר פעולות החייאה מתקדמות אשר כללו מתן שוקים חשמליים חזר הדופק, והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים.

"הנהלת הארגון מבקשת להודות למתנדבים אשר לקחו על עצמם תורנות במהלך החג, ולתאופיק עבד אל רחמן אשר משמש כגוי של שבת בארגון והחזיר את המתנדבים לביתם בסיום המקרים השונים", נמסר מארגון הצלה.

ראש השנה הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד