כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
מה שצפוי בשנת תשפ"ד

האם נתניהו יפרוש מהחיים הפוליטיים | זו התחזית

לפי תחזית אסטרולוגית ונומרולוגית שנת תשפ"ד תהיה סוף הקריירה הפוליטית של בנימין נתניהו, מי יחליף אותו ומה יעלה בגורלם של האישים הפוליטיים הבולטים: בני גנץ, יריב לוין, יאיר לפיד ואיתמר בן גביר | ומה יעלה בגורלה של הרפורמה המשפטית | מרתק

נתניהו בישיבת ממשלה
נתניהו בישיבת ממשלה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

לרגל השנה החדשה, פורסמה באחד העיתונים מקבוצת 'ידיעות אחרונות' תחזית אסטרולוגית ונומרולוגית לגבי כמה אישים בפוליטיקה הישראלית, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר המשפטים יריב לוין, ראש האופוזיציה יאיר לפיד וחבר הכנסת בני גנץ.

לגבי ראש הממשלה נתניהו, האסטרולוג תומר מקורי מעריך כי "המצב הבריאותי שלו ימשיך להיות בעייתי, בייחוד לקראת אוקטובר - נובמבר ועד ינואר. הוא נחלש פיזית ומכאן גם הכוח הפוליטי שלו נחלש בהדרגה. הקריירה הפוליטית שלו עלולה להסתיים עד אפריל. נתניהו מסמל את עידן המנהיגים הישנים, ואנחנו נראה שלאט ובהדרגה ההנהגה הישנה תעבור מהעולם - לא רק בישראל. דרך המחאות שיהיו בשנתיים הקרובות ייוולדו מנהיגים חדשים".

ראש הממשלה נתניהו | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90.

גם הנומרולוגית, אופירה אבירם, צופה לנתניהו קדנציה קצרה בגלל מצבו הבריאותי. "נתניהו ינסה להיטיב עם העם בנושא יוקר המחיה. המזל מלווה אותו תמיד, ובדרך כלל בדקה ה־90 הכול מסתדר לו. הפעם הוא ייאלץ לפרוש בגלל בעיות בריאותיות".

יריב לוין: "שנה של התחזקות וכוח"

אבירם מפתיעה ואומרת: "לוין מונע מהרצון להיות מנהיג. יש לו נטייה לפרויקטים גדולים, אבל הוא רואה את כל הפרטים הקטנים. הרפורמה שהוא מוביל תצא לפועל. ביוני הוא ייכנס לשנה של התחזקות וכוח, שבה יחליף זמנית את נתניהו, אבל רק עד הבחירות".

השר יריב לוין. צילום: חיים גולדברג, פלאש 90.

תומר מקורי רואה בתחזית שלו את הרפורמה המשפטית מתממשת חרף המחאות הסוערות. הוא אומר: "לוין הוא מהדור החדש של הפוליטיקאים שנוצרים עם המחאות. אם ילמד לשחרר את העבר, לשחרר דפוסי מחשבה ויהיה גמיש, הוא יכול להצליח בליכוד. בסוף מרץ - תחילת אפריל צפויה התחלה משמעותית בקריירה שלו והתהליך לוקח אותו עד פברואר 2026. אולי יקים מפלגה משלו ואולי יגיע להישג משמעותי מאוד בליכוד עקב אירועים שקורים לנתניהו או למפלגה. אם לא יתגמש, הדברים יתמוססו לו".

בני גנץ: "יש לו סיכוי גדול להיות ראש הממשלה הבא"

על בני גנץ אומר האסטרולוג תומר מקורי כי "הכוח שלו ילך ויתחזק". ולפי הערכתו, "באפריל הסיכויים שלו להיות ראש ממשלה יעלו. הוא מסמל את הפוליטיקה החדשה. באוקטובר הוא יֵצא בהכרזה פוליטית: או ממשלת אחדות עם נתניהו או שיעשה שינוי במפלגה שלו ויצרף דור צעיר של פוליטיקאים שנולדו דרך המחאות".

ח"כ בני גנץ | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

אופירה אבירם מחזקת את התחזית מהזווית הנומרולוגית: "גנץ מאמין בעשייה ובעצמו. יש לו סיכוי גדול להיות ראש הממשלה הבא".

לפיד לא יהיה שוב ראש ממשלה

על יאיר לפיד אומרת אבירם: "לפיד הוא אדם שמיישם כל רעיון שלו. הוא טוטלי, בעל ערכים גבוהים ונחוש. השנה נראה את לפיד מתון וזהיר יותר. הוא יצטרך להתגבר על מחסומים, אבל אני לא רואה אותו שוב כראש ממשלה. ניתנה לו הזדמנות והיא התמוססה. לעומת זאת, תהיה לו שמחה במישור המשפחתי: באביב הוא יהפוך לסבא".

ח"כ יאיר לפיד | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת.

האסטרולוג תומר מקורי מחזק את הדברים וקובע: "לפיד לא יהיה שוב ראש ממשלה. הוא אדם עם תכונות של שליטה וכוח, אבל מונע מנקמנות ומרגשות עבר שאינו משחרר. הוא ממשיך להנהיג את מפלגתו, אבל מאוקטובר עד אפריל יהיו שם דרמות, אולי עם אישה שתתמודד נגדו. זה יביא לכאוס במפלגה".

איתמר בן גביר: "הכהונה האחרונה שלו בממשלה"

מקורי מעריך לגבי השר לביטחון לאומי: "בן גביר הוא מסוג הפוליטיקאים החדשים אבל עם השקפת עולם ישנה. אם לא יבין שהעולם משתנה, הוא לא יצליח לקדם את החזון שלו. התחזית מראה שמשימה כזו תקשה עליו, כי הוא תמיד יתגעגע למה שהיה פעם. בין אוקטובר לאפריל נראה שתהיה לו הפסקה מהפוליטיקה - אולי יפוטר כי גנץ יחבור לנתניהו או שהממשלה תיפול או שאנשים ממפלגתו יֵצאו נגדו. נראה שהוא לא יסיים את הקדנציה".

השר איתמר בן גביר | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90.

אבירם מעריכה כי "מפת לידתו של בן גביר מראה על אדם דרמטי עם נפש סוערת, שאינו מצליח למצוא את דרך האמצע ולחבר בין העולמות. ב־2024 ירגיש לבד במערכה. בספטמבר ואוקטובר 2024 ילך וייחלש ויסיים את תפקידו באכזבה. זו תהיה הכהונה האחרונה שלו בממשלה".

ומה צפוי למדינת ישראל בשנת תשפ"ד?

הנומרולוגית אופירה אבירם, מעריכה כי הממשלה הנוכחית לא תחזיק קדנציה שלמה, שכן "הרבה מאבקים יערערו את העם. בעקבות המתח יחולו שינויים בין אוקטובר לפברואר שאחריו. צפויות בעיות מכל כיוון".

מקורי מעריך כי "בחודשים הקרובים השינוי שישראל תעבור עצום ומשמעותי - גם בהנהגה וגם בנו כעם. באפריל יהיה שינוי גדול בהנהגה - אולי הממשלה תיפול בגלל אישה מהליכוד", אך הוא לא נוקב מי זאת תהיה.

לצד זאת הוא מעריך כי "צורתנו כעם תשתנה כבר מינואר. בשנים הקרובות נראה את צה"ל משתנה ועובר מצבא העם לצבא של שכירי חרב. המחאות יתעצמו בינואר ויפצלו את העם לשניים".

לדברי האסטרולוגית מיה פרץ: "הרצון והניסיון ליצור מערכת ערכית השונה מהנורמה הקיימת נתקלים בהתנגדויות ובקשיים להגיע לקונצנזוס, וזה יימשך עד 2024". עוד היא מציינת "שקיים סיכוי לחימום הגזרה הביטחונית ולמבצעים נוספים עד אפריל. האלימות והפיגועים יימשכו עד 2026. מבחינה כלכלית, האנרגיה הקיימת שהובילה לאינפלציה, לעליית הריבית ולהאמרת המחירים תימשך עד אפריל - מאי - אז תיכנס אנרגיה חיובית שתמתן את המצב הקיים".

עוד היא מעריכה כי בשנה הקרובה צפויות "התחלות חדשות ויצירת מבנה ארגוני חדש שיתחיל באפריל ויתחזק מיוני לתוך אוגוסט. בעקבות זאת צפוי ארגון מחדש במבנה הממשלה העכשווית על ידי בחירות או שינוי במבנה הממשלה הקיימת. בהשפעתו יחל תהליך של שינוי המצב הנוכחי: ממאבק של כל צד לשמור על האמת הפנימית שלו בכל מחיר, נעבור לדינמיקה של התפכחות והבנה שאין דרך אחרת מלבד הסכמה. יבינו שהמצב הנוכחי מוביל לדרך ללא מוצא, וזה יוביל לחישוב מסלול מחדש, שייצר סובלנות הדדית לקבלת ההבדלים וויתור על המאבק. למציאות תיכנס אווירת שיתוף פעולה ותקווה. לפנינו עוד שנה מאתגרת לפני החזרה לשפיות המיוחלת", היא מסכמת.
***
הבהרה: תחזיות אסטרולוגיות ונומרלוגיות אינן מחייבות המציאות. העם היהודי מאמין ונוכח לדעת לאורך כל השנים שהקב"ה פועל עם ישראל למעלה מכל המזלות ולכל אחד היכולת לשנות את שנגזר עליו בתפילה ומעשים טובים, וידוע לכולנו אחד מי"ג עיקרי האמונה - אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא לְבַדּוֹ עָשָׂה וְעוֹשֶׂה וְיַעֲשֶׂה לְכָל הַמַּעֲשִׂים.
בני גנץ בנימין נתניהו יריב לוין איתמר בן גביר יאיר לפיד אסטרולוג נומרולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד