כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
זמני הכרעה

מפחיד: המחלות שנגרמו בגלל קפידות

מרן הגאון רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל אמר: "מרבית הצרות, המחלות והקשיים שיש לבני אדם זה בגלל שפגעו במישהו בעבר שמקפיד עליהם ומעורר דינים והם לא יודעים במי פגעו כדי לבקש סליחה" • הזדמנות למסור שמות לתפילת הסרת הקפידות

מפחיד: המחלות שנגרמו בגלל קפידות
ר' יעקב אדלשטיין צילום: Yaacov Cohen/FLASH90

המציאות המחרידה הזו המוכרת לצערנו ביותר מידי בתים, איננה מאפשר לעבור לסדר היום. המצב המבהיל בו משפחות מתמודדות עם חולי, כאב, קשיי פרנסה, שידוכים שלא זזים ו'תקיעה' בכל תחום, הביאה את ההכרעה הנדירה של מרן שר התורה זצוק"ל: צריך לעשות מעמד של הסרת קפידא ובקשת מחילה מנפטרים, ממי שלא זוכרים שפגענו בהם, ומכל אדם שכועס ומעורר דינים חס ושלום.

לחצו כאן למסירת שמות למעמד הגדול>>>

ההוראה הזו ל'רינה של תורה' מיושמת ברעדה בליל ערב יום הכיפורים. אלפי שמות של יהודים יקרים מכל חלקי העם, אלפי בקשות שנכתבות בדמעות, נישאות שם בחלל במעמד 'תיקון בקשת המחילה' – מעמד נורא ומחריד בו נאמרת נוסח התפילה כלי שמים וכלפי החיים איתנו, בתפילת רבים וגזירה שתהא המחילה שלמה.


מעמד רינה של תורה • יח"צ

הרגע הזה בליל ערב יום הכיפורים אחרי חצות, כשקהל ההמונים העומד ליד קברו של מרן החזון איש כפי שקבע מרן הרב קנייבסקי, והקהל זועק בדמעות "מחול לך, מחול לך, מחול לך!" זהו רגע נורא ששינה את החיים לאלפים שזכו לאור גדול ולדף חדש של חיים ובריאות עם הסבר פשוט: סרה הקפידא, סר הקטרוג, יש סליחה ויש מחילה!!

ליל ערב יום הכיפורים, יעלו המוני לומדי רינה של תורה בראשות מרן הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א ויעשו את התיקון של מאורי הקבלה, כן. זו ההזדמנות שלי ושלך, להכנס נקיים ליום הכיפורים ולפתוח דף חדש, בלי צער, בלי עגמת נפש, בלי ייסורים ובלי בעיות. לצאת לאור גדול, עכשיו!

לחצו כאן למסירת שמות למעמד הגדול>>>

רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד