כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
אחרי יממה

גנץ נגד השדרן שהסית: "אמירה מכוערת, טוב שחזר ממנה"

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ גינה את אמירתו של שדרן הרדיו רון קופמן שאמר כי החרדים הם סרטן. "האמירה המכוערת של רון קופמן, שטוב שחזר בו ממנה מדאיגה"

גנץ נגד השדרן שהסית: "אמירה מכוערת, טוב שחזר ממנה"
רון קופמן צילום: wikipedia

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ התייחס כעבור למעלה מיממה להסתה הפרועה של השדרן רון קופמן שאמר אמש בשידור כי החרדים הם סרטן וגינה את הדברים.

גנץ כתב: "הקריאות והפעולות על סף האלימות מההפגנה אמש בתל אביב והאמירה המכוערת של רון קופמן, שטוב שחזר בו ממנה, מדאיגות וראויות לגינוי".

גנץ הוסיף: "דווקא כמחנה ליברלי, עלינו להקפיד שאנחנו לא שופכים את התינוק עם המים. מחאה חריפה ונחושה - כן. הכללות נגד ציבור שלם, הסתה ואלימות - מחוץ לגדר".

כזכור, העיתונאי ואיש הרדיו הפרובוקטיבי רון קופמן עורר שוב סערה ענקית כשאמר אמש (שלישי) בשידור ברדיו 103fm כי החרדים הם סרטן. "צריך לנקות את המקום מבפנים, את האייכלרים. 13 אחוז מהציבור הם סרטן בציבוריות הישראלית", אמר לאחד המאזינים בתכנית הרדיו שהגיש לצידו של ינון מגל.

"אם אמרת משהו מכליל, תחזור בך", אמר לו מגל. קופמן הבהיר: "אני אמרתי מכליל על חרדים, אני חוזר בי על ההכללה. אייכלר וההנהגה החרדית גורמים נזק עצום, בינלאומי, לתוך המדינה".

בני גנץ רון קופמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד