ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
בדירוג של ה'ניו יורק טיימס'

מסעדה סינית כשרה בין 50 המסעדות הטובות בארה"ב לשנת 2023

מסעדה סינית כשרה בניו ג'רזי נבחרה לרשימת 50 המסעדות הטובות ביותר בארה"ב של ה'ניו יורק טיימס' לשנת 2023. "אנו גאים להיות כשרים על ידי מועצת הכשרות הבינלאומית" מסרה המסעדה

אילוסטרציה
אילוסטרציה

מסעדת Fat Choy נבחרה בין רשימת המסעדות הטובות בשל התפריט הסיני הטבעוני והחדשני שלה, המסעדה היתה ממוקמת באיסט וילג' מנהטן ונפתחה בשנת 2021. אבל מגיפת הקורונה אילצה את סגירתה בשנה שלאחר מכן, והשף שלה, ג'סטין לי, שקל להפוך מטבח למורה.

כעת, Fat Choy נפתחה מחדש בפרברי ניו ג'רזי, עם שותף יהודי ותעודת כשרות. והשבוע, המסעדה נכנסה לרשימת המסעדות של ה'ניו יורק טיימס' לשנת 2023, והיא בין 50 המסעדות ברחבי ארצות הברית שמבקרי האוכל של העיתון כתבו שהם "הכי מתרגשים מהן".

המסעדה מתארת ​​את עצמה כ"סוג של סינית, גם טבעונית", Fat Choy מציגה סמל כשרות, בעברית, בראש האתר שלה, כולל אפשרות לצפות בתעודת הכשרות, המראה שמעמדו הנוכחי הכשר מובטח עד סוף אוגוסט 2024, למעט בפסח.

"אנו גאים להיות כשרים על ידי מועצת הכשרות הבינלאומית, אשר מקפידים על התקנים המחמירים ביותר בכשרות", נאמר בהצהרה. "אנו מאמינים בשמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר באיכות המזון, ניקיון ויחס לעובדים ולאורחים שלנו".

ארצות הברית סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד