כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
חייבים לדאוג להם

יש בחורים שחצו את גיל 20: ההכרזה המפתיעה של המשב"ק בטיש

המשב"ק לבית לעלוב הכריז בטיש היארצייט שנערך במוצאי יום כיפור לאדמו"ר הקודם כי בחסידות ישנם בחורים שעברו את גיל 20 ואנחנו חייבים לדאוג להם. מה הבטיח המשב"ק למי שיסגור שידוך?. צפו בגלריה מערב ומוצאי היום הקדוש

יש בחורים שחצו את גיל 20: ההכרזה המפתיעה של המשב"ק בטיש
ערב ומוצאי כיפור בלעלוב צילום: יעקב לדרמן

אמש, מוצאי יום כיפור, התקיים טיש ההילולא הקבוע בחצר הקודש לעלוב, לציון היארצייט הי"ד של האדמו"ר רבי שמעון מלעלוב זצוק"ל שהסתלק לעולם שכולו טוב בליל יום הכיפורים תש"ע.

במהלך הטיש שהתקיים במרכז החסידות בבית שמש בראשות בנו האדמו"ר מלעלוב, נעמד משב"ק אדמו"רי לעלוב, הרב שמחה קרקובסקי לספר על בעל ההילולא כשהוא ממקד את דבריו אודות מעשי החסד המרובים שהאדמו"ר זצוק"ל עסק בהם מבוקר עד ערב. "במיוחד", אמר רבי שמחה "הרבי לא נח כשהיה מדובר בנוגע לשידוכים והוא יכול היה להקדיש לעיסוק בנושא גם את הזמנים הלחוצים בשנה כמו ליל בדיקת חמץ. אנחנו צריכים ללכת בדרכיו של הרבי זצוק"ל יש בחצר הקודש בחורים שכבר חצו את גיל ה-20 ועל כולנו לדאוג להם" אמר רבי שמחה.

"על כן ואני לא מדבר כאן בשמי אלא בשם ממלא מקומו כ"ק האדמו"ר שליט"א, כל שדכן שיעשה שידוך לבחור (או בחורה) מהחסידות מעל גיל 20 יקבל חוץ מדמי השדכנות המקובלים מהמחותנים מענק של עוד 3,000 דולר על ידי החסידות, ובזה נקווה שנזכה ללכת בדרכיו של האדמו"ר זי"ע ולגרום לו נחת רוח בעולם העליון".

המודעה בחסידות לעלוב למחרת יום כיפור

מעוכבי שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד