ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
בן 40

הותר לפרסום: סגן אלוף נרצח בהיתקלות עם מחבלים מלבנון

סגן אלוף עלים עבדאללה ז"ל נהרג בהיתקלות עם מחבלים שחדרו לישראל מגבול לבנון. בן 40 היה בנופלו. צה"ל תקף בתגובה בירי ארטילרי לשטח לבנון

הותר לפרסום: סגן אלוף נרצח בהיתקלות עם מחבלים מלבנון
חיילים בצפון צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

דובר צה"ל פרסם הלילה כי הותר לפרסום שסגן מפקד חטיבה 300, סגן-אלוף עלים עבדאללה ז"ל נהרג אתמול (שני) בהיתקלות עם מחבלים שחדרו מגבול לבנון לשטח ישראל.

סגן-אלוף עלים עבדאללה ז"ל, בן 40, מיאנוח-ג׳ת. הודעה נמסרה למשפחתו.

מבית החולים לגליל נמסר הלילה: "במרכז הרפואי לגליל נקבע מותו של קצין צה"ל, בן 40 מיאנוח-ג'ת, שהובא במצב אנוש לאחר היתקלות עם מחבלים.
הוא הוכנס בדחיפות לחדר הניתוח והרופאים נלחמו על חייו, אלא שלמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו".

המחבלים, מהג'יהאד האסלאמי, פרצו ככל הנראה דרך מעבר בטיחות בגדר אל יישוב ערב אל עראמשה שבגליל המערבי. לאחר תקיפת צה"ל שוגרו פצמ"רים מלבנון אל עבר מוצבים בשטח ישראל וחיזבאללה לקח אחריות על הירי. בתגובה לכך, כוחות צה"ל השיבו בירי ארטילרי לשטח לבנון.

בעקבות חדירת המחבלים הוזנק מטוס קרב למקום וכוחות צה"ל ניהלו חילופי אש עם המחבלים וחיסלו שלושה מהם, בעוד הרביעי נמלט חזרה לשטח לבנון. במהלך ההיתקלות נפצעו שבעה בני אדם, בהם שניים במצב קשה ואנוש.

בחיזבאללה הכחישו כל מעורבות לאירוע, אך צה"ל תקף שלוש עמדות צבאיות של ארגון הטרור וחיסל שני מחבלים שחצו לשטח הארץ. כמו כן, הארגון הודיע כי חמישה פעילי הארגון נהרגו בתקיפות צה"ל בלבנון.

לבנון מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד