כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
"הלב שלי שותת דם"

אב, אם ושלושת ילדיהם נרצחו | משפחה שנמחקה

משפחת קדם - שם טוב נמחקה לחלוטין בידי מחבלי חמאס שחדרו ליישוב ניר עוז. האב והאם ושלושת ילדיהם הקטנים נטבחו ביריות חלאות האדם 

אב, אם ושלושת ילדיהם נרצחו | משפחה שנמחקה
מתנדבי איחוד הצלה בעוטף עזה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

משפחה שלימה מקיבוץ ניר עוז שבעוטף עזה נמחקה למוות. תמר קדם סימן טוב, בעלה יונתן, שתי בנותיהם בנות ה-6 שחר וארבל ובנם בן ה-4 עומר נרצחו כולם בידי המחבלים המתועבים.

האמא, תמר, בת 35, התמודדה בימים אלה על ראשות המועצה האזורית אשכול.

חברתה, צופיה כהן, ספדה לה בדף הפייסבוק שלה וכתבה: "תמר קדם סימן טוב ז"ל, אקטיביסטית פורצת דרך, עשתה חייל בכל דבר שנגעה בו, הייתה מרכזת שבט מצויינת באשדוד, ככה הכרתי אותה לפני 14 שנים בערך, חרוצה, חכמה, מלאת אנרגיה חיובית, מעשית ומתחברת בקלות לכולם".

עוד סיפרה: כי היא "היתה סטודנטית בתכנית שבילים לדורות במכללת קיי בשביל החינוך שם לימדתי, ומיד המשיכה לתואר שני, מרשימה כל כך. לאחרונה חזרנו להיות בקשר קרוב, נפגשנו, דברנו, ביקרתי בביתה בניר עוז, היא התיעצה וגייסה אותי לטובת מהלך חשוב שתכננה, ולא רק אותי, את כל מי שיכול היה לתת זויות ראייה חדשות לפעילותה לטובת תושבי המועצה האזורית אשכול ואז היא החליטה לרוץ לרשות המועצה, חיונית וחדשנית, סוחפת ואכפתית".

"הלב שלי שותת דם. תמר נרצחה בקיבוץ ניר עוז עם בעלה ג'וני (יונתן) ושלושת ילדיה ארבל שחר ועומר. זכרונם הקדוש לברכה. כל כך קיוויתי שהם ימצאו והבשורה המרה מכה בי, תמר אהובתי מתקשה להאמין, איך זה יתכן? אילו חלאות אדם רוצחים תינוקות עם הוריהם? כמה קשה לחשוב שאתם אינכם. ליבי עם הוריך, אחותך והמשפחה של ג'וני", סיכמה.

עזה מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד