כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
רוצחים ומשקרים

מניפולציה של החמאס: אל ג'זירה דיווח על "שחרור" אשה וילדים

ערוץ אל-ג'זירה שידר תיעוד שבו אנשי חמאס שחררו ילדים ואישה שנחטפו, אך מדובר בתיעוד ממתקפת הטרור בשבת במהלכו אישה וילדים נתפסו בידי חמאס אך בסופו של דבר לא נחטפו לרצועה

מניפולציה של החמאס: אל ג'זירה דיווח על "שחרור" אשה וילדים
האם והילד בגדר צילום: אל ג'זירה

ערוץ אל-ג'זירה שידר תיעוד שבו כביכול נראים אנשי הזרוע הצבאית של חמאס משחררים ילדים ואישה שנחטפו, אך מדובר בתיעוד ממתקפת הטרור בשבת שבו אישה וילדים נתפסו בידי חמאס אך בסופו של דבר לא נחטפו לרצועה ושוחררו באמצע הצעדה לעזה.

ערוץ אל ג'זירה פרסם את התיעוד שכביכול הם שוחררו כמחווה הומניטרית, אך זהו שקר גס, הם שוחררו בשבת כי לחמאסניקים נמאס לגרור את הילדים לתוך עזה. האשה ששוחררה היא אביטל אלדג'ם, תושבת קיבוץ חולית שהתראיינה לניב רסקין בחדשות 12 וסיפרה כי נחטפה עם שני ילדים ונעזבה באמצע הצעדה לעזה. התיעוד שפורסם הוא לוחמה פסיכולוגית שחמאס מנסה לעשות בשבויים, וסביר להניח שנמשיך לראות את זה בימים הקרובים.

התיעד של אל ג\
מטרת פרסום השחרור כביכול, היא ככל הנראה להוריד את מפלס הזעם וביקורת הבין-לאומית על חמאס וההשוואה בינו לבין דאעש. הערוץ הקטארי הוא משת"פ של חמאס ומפרסם ידיעות שמשרתות את הנרטיב הרצחני של חמאס.

דובר צה"ל בערבית סא"ל אביחי אדרעי הגיב על התעמולה של חמאס באל-ג'זירה בחשבון הטוויטר שלו בשפה הערבית: "אחרי שכל העולם ראה את פניו המכוערות של הארגון הברברי שהוציא להורג מאות ילדים ונשים חפים מפשע בטבח נורא, חמאס מפרסם סרטון תעמולה בשופרות שלו. הוא גרוע יותר מדאעש ונמשיך להכות בו בעוצמה, מבלי לעצור".

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד