ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
היום השישי למלחמה

צה"ל: 81 משפחות חטופים עודכנו. מי שמתקרב לגדר ייהרג

81 משפחות חטופים עודכנו עד כה, ל-220 משפחות חללי צה"ל נמסרו הודעות. עשרות טנקים על הגדר. "סוללת עפר בכל פרצה. זו חסימה באש. מי שמתקרב לגדר ייהרג"

צה"ל: 81 משפחות חטופים עודכנו. מי שמתקרב לגדר ייהרג
הריסות בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

דובר צה"ל תא"ל דני הגרי אמר הבוקר כי צה"ל ביצע גל תקיפות על מטרות שהתבססו על חקירות שבויים. עשרות מטרות מנהרות, עמדות שיגור ומחסני אמל"ח.

"אנחנו נסגור חשבון עם כל מי שהיה מעורב בזוועות התקיפה. אנחנו מצליבים פנים. חיסלנו בין שלישי לרביעי את מוסטפא שאהין שמתעד זוועות וחוסל בכיר בכח הימי אבו שמאלה. הפגיעה בבכירים היא בעדיפות אצלנו. החמאס באנדרלמוסיה. יכולת השליטה שלו במצב קשה מאד בעקבות התקיפות ולכן למידע על מי חוסל לוקח זמן".

תקיפות צה\"ל הלילה
עוד אמר: "ממשיכים לטהר את העוטף. היתקלויות נקודתיות ובדידות. עשרות אלפי לחימה. שטח צבאי סגור. 4 היתקלויות ביממה האחרונה. כח מגלן נתקל אתמול בזיקים בחוף בשני מחבלים הרוגים. כח שלדג נתקל בשני מחבלים במפלסים וחיסל אותם. לפנות בוקר מלט זיק חיסל מחבל על רכב".

לגבי מצב הגדר שנפרץ אמר: עשרות טנקים על הגדר. חטיבות על הגדר. "סוללת עפר בכל פרצה. זו חסימה באש. מי שמתקרב לגדר ייהרג". עוד אמר: "כל צהל נערך לשלב הבא במלחמה - נערכים לתמרון אם הדרג המדיני יחליט על כך".

לגבי ההתראות שווא מאתמול אמר: "תיחקרנו עם פיקוד העורף ובפיקוד צפון על מה שקרה אמש. היה חשש לחדירה של כלי טייס. אזרחים דיווחו שראו. זה הוליד הבנה לאיום שלא היה. זה יצר ארוע רחב. זה לא סייבר ולא תקלה טכנולוגית. פרשנות לא נכונה שלנו. אנחנו לומדים מהארוע ונסביר אותו לציבור".

לגבי החללים עדכן, 220 משפחות קיבלו הודעה. 81 משפחות חטופים קיבלו הודעה. הגרי אמר כי "רשת אל ג'זירה זה מהלך תודעתי של חמאס לנסות להקטין נזק כארגון דאעש. הם יותר גרועים מדאעש. אנחנו לא ברברים. אנחנו לא החמאס. אנחנו תוקפים על סמך מודיעין. מפנים אוכלוסיה אזרחית".

צה"ל מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד