כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
יעברו הכשרה ייעודית למשימה

כ-200 קצינים במילואים יהיו בקשר עם משפחות הנעדרים

משרד ראש הממשלה הקים צוות לטפל בחטופים והנעדרים. הצוות מונה כ-200 קצינים וקצינות במילואים ליצירת קשר אישי וישיר עם משפחות הנעדרים

כ-200 קצינים במילואים יהיו בקשר עם משפחות הנעדרים
גל הירש ובנימין נתניהו צילום: מתוך פייסבוק

הממונה על החטופים והנעדרים תא"ל (במיל') גל הירש, הקים חמ"ל לטיפול בחטופים והנעדרים בצה"ל, הצוות הוקם במטרה ליצור קשר אישי וישיר עם משפחות הנעדרים.

צוות ליווי המשפחות, בהובלת האלוף (במיל') מאיר כליפי מטעם הממונה על השבויים והנעדרים ותא"ל (במיל') ואבנר פז צוק מטעם צה"ל, מונה כ-200 קצינים וקצינות במילואים, שהתגייסו למטרה חשובה זו. הקצינים יעברו הכשרה ייעודית למשימה, ויצאו למפגש עם המשפחות. זאת, מתוך הבנת החשיבות של מתן מענה ויצירת קשר אישי, פנים אל פנים. יחד עם זאת, המאמץ להשגת כל המידע אודות החטופים והנעדרים ממשיך כל העת, ולא נשקוט עד שתינתן תשובה לכל משפחה ומשפחה.

כל מערך ייצרת הקשר יבוצע במסגרת מרכז השליטה הלאומי לטיפול במשפחות החטופים והנעדרים - 6754*.

הממונה על החטופים והנעדרים תא"ל (במיל') גל הירש אמר: "אנחנו נגיע פיזית לכל משפחות הנעדרים לתת מענה וליצור קשר אישי. גייסנו למשימה החשובה והרגישה הזו קצינים ואישים בכירים ומנוסים שמגיעים למשפחות לסייע בעת זו של אי וודאות".

תא"ל (במיל') אבנר פז צוק, מפקד צוות המשימה: "המשימה שלי ושל מאות אנשים בכירים ומנוסים שגייסנו ביממה האחרונה, הוא ליצור קשר עם משפחות הנעדרים, משפחות שיקיריהן לא חזרו הביתה ועדיין לא ידוע מה עלה בגורלם. זאת במטרה לתת להן מענה ואת כל המידע ליצירת קשר עם משרדי הממשלה והמטה הלאומי, לצד המוקדים שפתוחים 24/7, שגם הם נותנים מענה. האנשים שלנו יצאו היום למשימה ויגיעו למשפחות הנעדרים, לאורך השבת ובימים הקרובים. אנשיי ואני, כמו צה"ל כולו, נעשה כל מאמץ בכדי להקל ולו במעט על אי הוודאות של המשפחות בימים קשים אלה".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד