כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
בעקבות המצוקה

רה"ע בית שמש למנהלי מוסדות חינוך: תאפשרו למוסדות שאינם עומדים בתקנות פיקוד העורף לקיים לימודים אצלכם

עליזה בלוך שיגרה מכתב לראשי מוסדות החינוך בעיר לאפשר קיום לימודים למוסדות שלא עומדים בתקנות פיקוד העורף • " אנא, תאפשרו אף למוסדות אחרים הנמצאים במבנים יבילים לקיים לימודים בשטח בית הספר בשעות אחה"צ או בכל זמן אחר שמתאפשר לסייע"

רה"ע בית שמש למנהלי מוסדות חינוך: תאפשרו למוסדות שאינם עומדים בתקנות פיקוד העורף לקיים לימודים אצלכם
חלוקת פרסים בת"ת ברסלב בבית שמש צילום: ברסלב live

ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, שיגרה ביממה האחרונה מכתב דחוף למנהלי מוסדות החינוך בעיר שם היא מבקשת יחד עם חברי המועצה שהצטרפו למכתבה, לאפשר למוסדות אחרים שלא עומדים בתקנות פיקוד העורך לקיים לימודים במהלך היום בבתי הספר ומוסדות החינוך שכן עומדים בתקנים ויש בידם לקיים לימודים כסדרן.

במכתב ששוגר ע"י ראש העיר וחברי המועצה למנהלי וראשי המוסדות נכתב כי, "בימים אלו מתמודדים בארה"ק במערכה קשה ובמצב בטחוני לא פשוט שאינו שמאפשר לקיים את שגרת הלימודים. בס"ד בימים האחרונים התקבל אישור לקיום לימודים במוסדות בהם יש את האפשרות לכך מבחינת תקנות פיקוד העורף, ואנו מודים על התגייסותכם למען ילדי העיר וקיום הלימודים בימים אלו, ובוודאי זכות לימוד התורה תגן על כלל ישראל".

כאן מציינת ראש העיר את מצוקת מבני החינוך שלא עומדים בתקני פיקוד העורף, "כידוע לכולם, בעירנו קיימת מצוקת מבני חינוך וישנם מוסדות וכיתות שנמצאים במבנים יבילים כאלו ואחרים שאינם עומדים בתקני החרום של פיקוד העורף ולא שייך לקיים שם לימודים בימים אלו. מכאן שלוחה בקשתנו אליכם, מנהלי ומנהלות החינוך הנכבדים אשר בתי הספר שלהם נמצאים במבנים תקינים ובטוחים – אנא, תאפשרו אף למוסדות אחרים הנמצאים במבנים יבילים לקיים לימודים בשטח בית הספר בשעות אחה"צ או בכל זמן אחר שמתאפשר לסייע, על מנת להכניס גם את ילדי מוסדות החינוך הללו לסוג של שגרת לימודים החשובה בימים אלו".

לסיום כותבת ראש העיר וחברי המועצה שהצטרפו למכתבה כי, "אנו בטוחים כי גם אתם כאנשי חינוך תירתמו למשימה בכל הרצינות. אנו מודים מראש על התגייסותכם למען המטרה ונבקש שתיצרו קשר בהקדם".

על המכתב הדחוף חתומים ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, ממונה החינוך והמשנה לראש העיר הרב ישעיהו ארנרייך, המשנה לראש העיר הרב ישראל סילברסטין והמשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח.

בית שמש עליזה בלוך פיקוד העורף מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד