ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
ברוך דיין האמת

טרגדיה: בחור בן 17 התמוטט לפני הטיש ונפטר

ידיעה קשה מגיעה עם צאת השבת עם פטירתו של הבחור החשוב אלימלך קנובליך ז"ל תלמיד ישיבת בעלזא בבני ברק שהתמוטט בשבוע שעבר לפני הטיש בחצר החסידות בירושלים והוא בן 17 בלבד. הלוויתו תתקיים הערב בירושלים

טרגדיה: בחור בן 17 התמוטט לפני הטיש ונפטר
הבחור אלימלך קנובליך ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים הגיעה הבשורה הקשה בפטירתו בליל שבת קודש, של הבחור החשוב אלימלך קנובליך ז"ל מחשובי הבחורים בישיבת בעלזא בבני ברק שהלך לעולמו בגיל 17 בלבד לאחר שהתמוטט באופן פתאומי בליל שבת בשבוע שעבר. 

בשבוע שעבר לפני הטיש במרכז החסידות בירושלים הוא התעלף ולא חשב בטוב, הוא פונה לבית החולים שם גילו כי סובל מדימום פנימי בראשו, רבים התפללו לרפואתו והרופאים ניסו להציל את חייו אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה שבוע בלבד אחרי שהתמוטט. 

המנוח ז"ל נולד בבית שמש לאביו הרה"ח ר' דוב ברוך קנובליך מיקירי וחשובי חסידי בעלזא בבית שמש,  נכדו של הרה"ח ר' חיים ז"ל גבאי בית המדרש של מרן האדמו"ר מהר"א מבעלזא זי"ע בת"א, ולאמו מרת חיה רבקה שתחי' בו של יבלחט"א הרה"ח ר' מרדכי שרגא לפקוביץ מיקירי וחשובי חסידי בעלזא בירושלים. 

בילדותו למד במוסדות בעלזא בבית שמש ולישיבה גדולה עלה ללמוד בישיבת בעלזא בבני ברק, היה בחור מצויין במידות ומעלות טובות, ממצויני וטובי לומדי הישיבה.

הלווייתו תצא הערב מוצאי שבת קודש פר' נח בשעה 22:00 בערב מבית הלוויות סנהדריה בירושלים ותעבור דרך ביהמ"ד הגדול בקרית בעלזא בדרכו לחלקת 'קהל מחזיקי הדת' בהר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

חסידות בעלזא הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד