ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
"להשמיד את חמאס"

השגריר קרא לתומכי ישראל לצאת לרחובות: "תשמיעו את קולכם"

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, נאם הלילה באירוע תמיכה והזדהות עם ישראל, שהתקיים היום בטקסס. באירוע השתתפו כ-4000 פעילים אוונגליסטים ונאומו של השגריר ארדן שודר לעשרות מיליונים ברחבי העולם

השגריר ארדן
השגריר ארדן צילום: באדיבות המצלם

השגריר ארדן נאם הלילה באירוע ענק לתמיכה בישראל של ארגון 'נוצרים מאוחדים למען ישראל' (CUFI) ואמר: "לצערי, הדרך היחידה להשמיד את חמאס ולהבטיח שעזה לא תהווה יותר איום על אזרחינו היא באמצעות כניסה קרקעית. אנחנו זקוקים לכם שתשמיעו את קולכם, שתצאו לרחובות ושתפגינו את התמיכה שלכם בהשגת מטרות המבצע בעזה".

השגריר ארדן: "כדי להשמיד את ארגון הטרור חמאס דאעש, אנחנו חייבים להיכנס קרקעית לרצועת עזה. אין דרך אחרת. אין אף אמא שרוצה שבנה ייכנס לגהינום שנקרא עזה. אבל לצערנו אין ברירה - זו מלחמה על עתידה של מדינת ישראל כמדינה בטוחה ומשגשגת. זו לא מלחמה שרצינו, אבל זו מלחמה שננצח".

השגריר בנאום הלילה
השגריר הבהיר: "האידיאולוגיה של חמאס כמו דאעש, אל קאעידה ומשטר האייתוללות באיראן, היא להשליט את האסלאם על העולם כולו והם לא יעצרו עד שירצחו את כל "הכופרים", כלומר את היהודים והנוצרים. ישראל נלחמת היום כדי להגן לא רק על עצמה, אלא על העולם החופשי".

השגריר קרא לקהילות הנוצריות לצאת ולהפגין ולפעול אל מול הנבחרים במחוזותיהם כדי שיביעו תמיכה בישראל ובמשימתה להשמיד את חמאס ולהשיב את החטופים: "אנחנו צריכים אתכם עכשיו יותר מתמיד. שתשמיעו את קולכם! שתעמדו לצידנו בהפגנות על הזכות של מדינת ישראל להגן על עצמה ובהשפעה על נבחרי הציבור ועל מנהיגי העולם".

השגריר סיים את דבריו בקריאת התפילה לשלום חיילי צה"ל ושלומם וחזרתם של החטופים.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד