כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
"סיימנו, ואז שרפנו בתים"

תיעוד יוצא דופן: מחבלי חמאס חושפים הוראות ומשחזרים את מעשי הזוועה

המשטרה ושב"כ חושפים הערב 12 וחצי דקות מחקירותיהם של כמה ממחבלי חמאס שנלכדו בחיים ונחקרו במשך שעות. הם מספרים כי קיבלו הוראות מפורשות להרוג ולחטוף קשישים, נשים וילדים וגם לשרוף בתים על יושביהם

תיעוד יוצא דופן: מחבלי חמאס חושפים הוראות ומשחזרים את מעשי הזוועה
מחבלי חמאס בחקירה צילום: דוברות המשטרה

השב"כ ומשטרת ישראל מפרסמים הערב (שני) קובץ וידאו מיוחד, מעין מקבץ מתוך חקירות בשב"כ ובמשטרה של מחבלי חמאס מכוח הנוחבה (כוח הקומנדו של חמאס) שלקחו חלק פעיל בטבח בישובי עוטף עזה בשבת השחורה ב-7/10.

בחקירותיהם מגלים המחבלים כי "בעזה מי שמביא חטוף מקבל מענק - דירה ו-10,000 דולר", עוד הם מספרים כי "ההוראות היו לחטוף קשישים נשים וילדים".

חקירות פעילי חמאס בשב\"כ ובמשטרה

מחבל תועד מספר כי הם קיבלו הוראה: "טהרו את הבתים, ותחטפו כמה שיותר שבויים". אחר סיפר: "הכלב שלה יצא, יריתי בו".

מחבל נוסף מספר בחירתו: "הוצאנו ילדה בת 15, עשינו איתה סלפי". עוד מתארים המחבלים את הטבח: "הייתה מונחת גופה על הרצפה, יריתי בה. המפקד צעק עלי למה אני מבזבז כדורים על גופה".

"סיימנו, ואז שרפנו שני בתים", משחזר מחבל חמאס בחקירתו במשטרה ובשב"כ.

בקובץ הוידאו רוכזו עיקרי הדברים מתוך שש חקירות של עצורים בשב"כ ובמשטרה. מכלל החקירות עד כה, עלו מספר נושאים שחזרו על עצמם מפי הנחקרים: הכוחות שפשטו על יישובי העוטף קיבלו הנחיות ברורות ומפורשות להרוג ולחטוף אזרחים בהם קשישים, נשים וילדים.

המפקדים הבכירים של הזרוע הצבאית של חמאס (דרגת מ"פ ומעלה) נשארו מאחור, מוגנים בדירות מסתור ובמחבוא, בעוד ששלחו את אנשיהם להילחם, למות או להיעצר בישראל.

כל המחבלים בחקירותיהם בשב"כ מסרו מידע מפורט על בוקר הפשיטה והטבח בישובים וכן סיפקו מידע ערכי אשר שימש וישמש לתקיפת מטרות ברצועת עזה.

"כוחות הביטחון של מדינת ישראל יבואו חשבון עם כל המחבלים שהשתתפו בטבח ב- 7/10", נמסר מהשב"כ ומהמשטרה.

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד