ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
ניסה לשבש את פעולת המנועים

טייס הואשם בניסיון להפיל מטוס עם 80 נוסעים

טייס הואשם בניסיון להפיל מטוס נוסעים של חברת אלסקה איירליינס עם 80 נוסעים. הטייס שהיה מחוץ לתפקיד ישב בתא הטייס, כאשר "ניסה לשבש את פעולת המנועים ללא הצלחה"

טייס הואשם בניסיון להפיל מטוס עם 80 נוסעים
אלסקה איירליינס צילום: pixabay

טייס שלא היה בתפקיד הואשם ב-83 עבירות של ניסיון רצח, לאחר שניסה להפיל מטוס נוסעים במהלך טיסה ביום ראשון בלילה. החשוד ישב בתא הטייס של טיסת אלסקה איירליינס מאחורי הקפטן והקצין הראשון, כך לפי הודעת חברת התעופה.

החשוד הוא ג'וזף דיוויד אמרסון, בן 44. הטיסה הייתה בדרכה מאוורט, וושינגטון, לסן פרנסיסקו, קליפורניה, עם 80 נוסעים. הטיסה הוסטה לפורטלנד, אורגון, והחשוד נכנע ללא תקריות, כך אמרו גורמים רשמיים.

בהצהרה של חברת אלסקה איירליינס נמסר, כי הטייס שהיה מחוץ לתפקיד ישב בתא הטייס, כאשר "ניסה לשבש את פעולת המנועים ללא הצלחה". אנשי הצוות בטיסה 2059 של אלסקה איירליינס דיווחו על התקרית לבקרת התעבורה האווירית.

בהקלטה של ​​התקשורת בבקרת התעבורה האווירית, נשמע אחד הטייסים אומר: "יש לנו את האיש שניסה לכבות את המנועים והוא עכשיו מחוץ לתא הטייס, והוא לא נשמע כאילו הוא גורם לבעיה עכשיו".

"אני חושב שהוא נכנע", הוסיף הטייס. הוא ביקש נוכחות משטרתית "ברגע שאנחנו נוחתים על הקרקע".

"כל הנוסעים על הסיפון יכלו לנסוע בטיסה מאוחרת יותר", נאמר בהצהרה של אלסקה איירליינס.

"אנו אסירי תודה על הטיפול המקצועי במצב על ידי צוות הטיסה (שהכניע את האיש) מעריכים את הרוגע והסבלנות של הנוסעים שלנו לאורך כל האירוע הזה", הוסיפה חברת התעופה. האירוע נחקר כעת על ידי משטרת נמל התעופה של פורטלנד וה-FBI, כך מסרה אלסקה איירליינס.

בהצהרת ה-FBI נאמר שהם חוקרים ו"יכולים להבטיח לציבור הנוסעים שאין איום מתמשך הקשור לאירוע הזה".

ארצות הברית טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד