ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
כמו בשואה

העולם צפה בזוועות: רבים מהמשתתפים פרצו בבכי בזמן שצפו בטבח שביצע חמאס

לאחר שצה"ל פרסם סרטון באורך 45 דקות שתועד ב-7 באוקטובר, כאשר חמושים של חמאס פתחו במתקפה שהרגה 1,400 והותירה 200 חטופים בציפורני חמאס, עיתונאים זרים שצפו בזוועות פרצו בבכי  

העולם צפה בזוועות: רבים מהמשתתפים פרצו בבכי בזמן שצפו בטבח שביצע חמאס
מאות הכתבים צופים בתיעודים צילום: דובר צה"ל

צילומים באורך 45 דקות של סרטונים שצולמו ביום הטבח בדרום, הוצגו אתמול למאות עיתונאים בבסיס צבאי בתל אביב.

ישראל הודיעה שהיא לא תשחרר את הצילומים לצפייה ציבורית מכיוון שהם ממתינים לאישור משפחות הקורבנות. עם זאת, העיתונאים שצפו בו דיברו על הזוועה של מה שהם היו עדים לו. הסרטון נערך באמצעות חומר שהוקלט על ידי מחבלי חמאס בעצמם, במצלמות הגוף ובסמארטפונים שלהם, וכן קטעים ממצלמות הרכב של הקורבנות.

סרטון שהופץ לתקשורת הזרה מאירועי הטבח
רבים מהמשתתפים פרצו בבכי בזמן שצפו בסרטון, כך על פי עיתונאים שנכחו במקום. הסרטון הכיל סצנות נוראיות של חפים מפשע שמעונים ונטבחים. גופותיהם חסרות החיים של האזרחים הישראלים היו מלאות בפציעות מקליעים או חתוכים עם סכין, כך מתאר ה'דיילי מירור' הבריטי את הטבח.

סרטון אחד מראה מחבל חמאס זורק רימון לעבר אדם ובנו, הורג את האבא ומשאיר את הילד מכוסה בדמו. המחבלים תופסים את הילד, גוררים אותו לתוך בניין ומושיבים אותו ליד אחיו. עינו של האח הגדול מכוסה דם לאחר שעונה על ידי המחבלים. בסרטון אחר נערפו ראשים של חיילי צה"ל.

ה'דיילי מייל' דיווח כי "גם לאחר שבועיים של סיפורים מחליאים ללא הרף שהופיעו מאז הזוועה ב-7 באוקטובר, מדובר בתיעודים מבעיתים ומעוררות זעם, לפיהן חמאס ערף ראשים של קורבנות".

העיתון דיווח לקוראיו כי "רק עיתונאים הורשו להיכנס להקרנה של 45 דקות של צילומים לא ערוכים שנאספו ממצלמות הראש והסמארטפונים של חוליות המוות של חמאס. רבים דמעו בהקרנה במתחם צבאי בתל אביב. הצילומים כללו הקלטות ברורות של אזרחים נורים, דקירות, עינויים ונשרפים. גופות היו מחוררות מירי".

 

עזה מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד