כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
הסבא תומך השלום עדיין שבוי

נכד החטופה ששוחררה: "כל הזיכרונות נשרפו"

דניאל ליפשיץ התייחס לשחרור סבתו הלילה משבי החמאס וסיפר על סבו עודד בן ה-83 שעדיין שבוי בעזה: "היה פעיל שלום שהסיע פלסטינים חולי סרטן מעזה לקבל טיפול בבתי חולים בישראל"

נכד החטופה ששוחררה: "כל הזיכרונות נשרפו"
רכב עם מחבלי חמאס צילום: Atia Mohammed/Flash90

נכדם של בני הזוג עודד ויוכבד ליפשיץ, דניאל ליפשיץ, התייחס לשחרור סבתו אמש משבי החמאס ואמר: "אנחנו מרוגשים, שמחים ומאושרים מההודעה הרשמית ומזה שסבתא שלי ונורית קופר, שתיהן מקיבוץ ניר עוז, חוזרות אלינו במהלך באמת הומניטרי. אני פה בים סוף ואנחנו מצפים להן ולהמשך שחרור כל החטופים שלנו פה מהקיבוץ, וכל החטופים בכלל".

את הדברים אמר לפני שפגש את סבתו בת ה-85 והוסיף: "אנחנו פשוט מקווים שהיא בסדר, שבריאותה טובה ואנחנו ניסע עכשיו לראות אותה. רציתי להאמין שהרגע הזה יגיע, הדבר הראשון שאגיד לה הוא שאני אוהב אותה".

ליפשיץ סיפר כי סבו, עודד בן ה-83 היה פעיל שלום שהסיע פלסטינים חולי סרטן מעזה לקבל טיפול בבתי חולים בישראל. "המחבלים הבעירו להם את הבית, כל הזיכרונות נשרפו", אמר דניאל.

לאחר הטבח בבוקר שמחת תורה, פרסם דניאל ליפשיץ בחשבון האינסטגרם שלו כי סבו וסבתו נעדרים וכתב: "הם האנשים הכי מדהימים שיש, תומכי שלום - אנשים שמוכנים להקריב הכול למען זה. חלוצים שהרחבת הארץ והקיבוציות הם ערכים עליונים עבורם".

היו מי שכתבו בשעות האחרונות ברשתות החברתיות כי זו הסיבה לשחרורן דווקא של שתי החטופות הללו בשל היותן תומכות שלום. אולם התזה הזו קורסת בשל העובדה כי הבעלים עדיין מוחזקים בשבי החמאס, גם הם בשנות ה-80 לחייהם. ובכלל אין זה משנה מהן דעותיהן, אזרחים תמימים לא אמורים להיחטף מביתם.

חמאס מלחמת חרבות ברזל חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד