ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
בפעם השלישית

שנת הלימודים באוניברסיטאות נדחתה לפחות עד ל-3 בדצמבר

לראשונה מאז מלחמת יום כיפור - שנת הלימודים באוניברסיטאות תידחה לתאריך ה-3 בדצמבר | זו כבר הדחייה שלישית כאשר הפעם זה לפרק זמן משמעותי

שנת הלימודים באוניברסיטאות נדחתה לפחות עד ל-3 בדצמבר
כיתת אוניברסיטה, אילוסטרציה צילום: pixsby

פתיחת שנת הלימודים האקדמית, שהייתה אמורה להיות לפני כשבוע ונדחתה מאז פעמיים כל פעם לתקופה קצרה, כעת נדחית בפעם השלישית והפעם זה לתקופה משמעותית. בשל העובדה שכ-30 אחוזים מהתלמידים ומסגל ההוראה מגויס למילוים האוניברסיטאות החליטו לפתוח את השנה בתאריך ה-3 בדצמבר.

יצוין כי עדיין ייתכן שהתאריך יידחה עוד, זאת בהתאם להיקף והתמשכות הלחימה. על פי ההודעה תינתן הודעה שבועיים מראש טרם פתיחת השנה.

בהודעה שפרסם ועד ראשי אוניברסיטאות המחקר נכתב כי "מתוך מטרה ברורה שלא לפגוע בקהילת הסטודנטים, הכוללת את משרתי מילואים ובנות זוגם יחד עם תושבי אזורי עימות שפונו מבתיהם, משפחות שיקיריהם נרצחו, נחטפו או נפצעו – מודיע ועד ראשי אוניברסיטאות המחקר על דחיית פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד", נכתב בהודעה של ור"ה (ועד ראש אוניברסיטאות המחקר).

"אנו שואפים ששנת הלימודים תתקיים במלואה ותכלול שני סמסטרים מלאים. ככל שיעלה הצורך, תגלוש שנת הלימודים גם לתקופת הקיץ. ההחלטות הפרטניות לגבי מבנה שנת הלימודים יתקבלו בכל אחת מהאוניברסיטאות".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד