י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
"נערכים לפלישה קרקעית"

דוברי צה"ל לתקשורת הזרה מפריכים שקרים מסביב לשעון

במסגרת סבב ראיונות בלתי נגמר לתקשורת הזרה מסביב לשעון מדגישים דוברי צה"ל לתקשורת הזרה: "חמאס טבח בנו, שרף אזרחים. חמאס הרס את חייהם של תושבי עזה והוא צריך לקחת אחריות עליהם"

דוברי צה"ל לתקשורת הזרה מפריכים שקרים מסביב לשעון
ריצ'ארד הכט דובר צה"ל לתקשורת הזרה צילום: דובר צה"ל

כדי להילחם בדה לגיטימציה שחלק מכלי התקשורת הזרה עושים לישראל. בדובר צה"ל לתקשורת הזרה, ישנם מנהלי מדיה לתקשורת הזרה, מתאמי ראיונות וצוות דיגיטל מהטובים ביותר.

חברי הקבוצה שעובדים מסביב לשעון, עושים עבודה סיזיפית ולא מספיק מוערכת. הם פחות נראים ונשמעים בתקשורת הישראלית, הם יותר נראים ונשמעים בתקשורת הזרה, הם אלו שהיו בחוד החנית בהפרכת הדיווחים השקריים שישראל תקפה בשבוע שעבר את בית החולים בעזה.

הם גם אלו שלוקחים חלק בהפצת הזוועות שביצעו חמאס - דאעש בעולם, ריצ'רד הכט הדובר הבינ"ל (הנוכחי), אמנון שפלר, יונתן קונריקוס ופיטר לרנר, ארבעה דוברים שמפריכים את השקרים שמדווחים על ישראל, קרן הג'יוף מי שהיתה הדוברת של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מנהלת את התקשורת עם העיתונאים הזרים.

רשת 'סקיי ניוז' שמסקרת בצורה הוגנת את המלחמה ראיינה את סגן אלוף פיטר לרנר, שאמר שישראל "בוחנת בזהירות רבה את המצב ההומניטרי בעזה, אבל זה לא היה בראש סדר העדיפויות שלנו".

"לצערי, לא שמענו את מזכ"ל האו"ם אומר שחמאס צריך ללכת", אמר סא"ל לרנר.

"זהו ארגון טרור ששוחט תינוקות בחדרי השינה שלהם, חוטף ורוצח נשים, חוטף קשישים ואז מנסה להחזיק את כל העולם כבן ערובה. לדבריו, לצה"ל יש כרגע שתי מטרות מרכזיות. הראשון, "השמדת חמאס", והשני, "החזרת החטופים הביתה".

"אנחנו נערכים לאירוע של פלישה קרקעית" אמר סגן אלוף פיטר לרנר. "צה"ל גייס 300 אלף איש ופועלים לוודא שהם מוכנים היטב לאתגרים שבפתח".

‏מי שעומד בחוד החנית הוא ריצ'רד הכט, דובר צה"ל הנוכחי לתקשורת הזרה, בסיוע דוברי צה"ל הקודמים שעכשיו גוייסו למילואים. הם דאגו להפריך שקרים רבים עם עבודה סיזיפית. הם אחראים על כמות היסטרית של פרסומים בתקשורת הבינלאומית ביומיים האחרונים, כשהראו למאות עיתונאים זרים את הזוועות שביצע חמאס, בלי צנזורה ובלי פילטרים, והעולם הזדעזע.

ביקור של כל העיתונאים הגדולים בתקשורת הבינלאומי בכפר עזה, היה אירוע דרמטי שהכתבות שיצאו משם הובילו לנאום הנשיא ביידן. "הם ראו במו עיניהם את הזוועה שקרתה ולא אני, הוא מספר זאת" אמר הכט בראיונות לתקשורת.

הכט רואה חשיבות רבה בביקור התקשורת הזרה בכפר עזה, הביקור במקום הטבח ברעים ובמחנה שורה, שם אנשי הרבנות הצבאית הציגו את המכולות עם הגופות בפני העיתונאים. התיעודים שמפרסם דובר צה"ל באנגלית, מופיעים במאות כלי תקשורת גדולים ברחבי העולם.

הכותרות שתפסו את תשומת הלב ביממה האחרונה.

איזבל קרשנר הניו יורק טיימס דיווחה: "ישראל מראה צילומים גולמיים של פיגועי 7 באוקטובר".

סונה אנגל רסמוסן ושושנה סולומון וול סטריט ג'ורנל: "הצבא הישראלי מציג צילומים מ-7 באוקטובר, חלקם צולמו ממצלמות הגוף של לוחמים".

גרג נורמן רשת פורקס ניוז: ישראל פרסמה סרטון לא ערוך של מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר כדי להתמודד עם תופעה כמו הכחשת שואה"

גרהאם ווד דה אטלנטיק: "מדוע בכירים ישראלים הקרינו צילומים של התקפת חמאס".

רוני רייס הניו יורק פוסט: "צה"ל משתף סרטונים מחרידים, תמונות של תקיפה של חמאס, זה דברים שבן אדם לא עושה".

ג'ואל גינטר רשת BBC: "ישראל מציגה צילומי מצלמת גוף של חמאס שלא נראו קודם מהתקיפה".

דברה היינס רשת סקיי ניוז: "מלחמת ישראל-חמאס: כוחות ההגנה של ישראל אומרים לדבורה היינס כי היו פקודות להרוג ולקחת כבני ערובה".

קתרין פיליפ דה טיימס: "צה"ל מקרין סרטון חמאס בלתי מתקבל על הדעת כדי להוכיח את ההשחתה בתקיפה".

דניאל שרדן הדיילי טלגרף: "ישראל מפרסמת צילומי מצלמת גוף של חמושים של חמאס שביצעו טבח".

דיוויד אוור דיילי מייל: "ישראל מציגה צילומי מצלמת גוף חדשים לא ערוכים של רציחות של חמאס כדי להוכיח את "גודל הזוועות שבוצעו" לאחר שהטענות על תינוקות שראשם נערף עוררו תופעה של הכחשת שואה"

לואיס דה וגה אל פאיס מספרד: "גם ישראל וחמאס מנהלות מלחמת תמונות: אבא, הרגתי 10 בידיים חשופות"

פביאנה מגרי לה סטמפה: "התקיפה של קומנדו חמאס באמצעות מכונית תופת".

טיבו לפבר רדיו פראנס: "מלחמת ישראל-חמאס: המראה הזוועתית של התקשורת".

דניאל כהן ניוזמקס: "נראו קטעים גרפיים של זוועות חמאס".

 

 

 

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד