ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
הצהרה לתקשורת

הנשיא ביידן: יש לחסל את חמאס שלא מייצג את העם הפלסטיני

הנשיא ביידן דיבר היום על המלחמה בין ישראל וחמאס, הוא גם הזכיר "אלימות מתנחלים" נגד פלסטינים ואמר שהיא "חייבת להיפסק כעת". הוא הבהיר כי "לישראל הזכות, ולמעשה האחריות להגן על אזרחיה. חמאס לא מייצג את העם הפלסטיני"

הנשיא ביידן
הנשיא ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמר היום (רביעי) בהצהרה לתקשורת: "אני ממשיך לשמוע על מתנחלים קיצוניים שתוקפים פלסטינים בגדה המערבית", והוסיף כי ההתקפות "מוסיפות שמן למדורה".

"הם תוקפים פלסטינים במקומות שהם זכאים להיות. זה חייב להיפסק עכשיו", הוא הוסיף במהלך מסיבת עיתונאים משותפת עם ראש ממשלת אוסטרליה, אנתוני אלבניה. "לישראל יש את הזכות להגיב למתקפה של חמאס אך עליה לעשות "כל מה שביכולתה" כדי להגן על אזרחים". הנשיא ביידן הוסיף: כי "יש לחסל את חמאס שלא מייצג את העם הפלסטיני".

ביידן, הטיל ספק לגבי מניין ההרוגים שהגיע ממשרד הבריאות המנוהל על ידי חמאס בעזה. "אין לי מושג שהפלסטינים אומרים את האמת לגבי כמה אנשים נהרגו. אני בטוח שחפים מפשע נהרגו, וזה המחיר של ניהול מלחמה", אמר.

לדבריו, "אני חושב שאנחנו צריכים להיות זהירים להפליא. ישראל צריכה להיות זהירה מאוד כדי להיות בטוחה שהיא מתמקדת בלרדוף אחרי האנשים שאחראים על המלחמה הזו. זה נגד האינטרסים שלהם כשזה לא קורה. אבל אין לי אמון במספר שהפלסטינים משתמשים בו".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד