ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
הביקורת באולפנים

"נתניהו ממש מסוכן לישראל" | כך הגיב הבן יאיר

"נתניהו מסוכן למדינה! ואין ברירה, אלא לצעוק את זה גם בימים האלה", כך אמר פרשן חדשות 12 גיא פלג. בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הגיב מפלורידה: "אל תכניסו רעל, פלגנות, שנאה ורשע ללב ולבית שלכם"

"נתניהו ממש מסוכן לישראל" | כך הגיב הבן יאיר
גיא פלג / יאיר נתניהו צילום: יונתן זינדל/אבשלום ששוני, פלאש 90

הפרשן וכתב תחום המשפט של 'חדשות 12' גיא פלג, פתח במונולוג בפאנל בהגשת דני קושמרו ואמר: "אין לי ברירה אלא להגיד: נתניהו מסוכן לישראל, ממש מסוכן לישראל. הוא ואנשיו סורקים פרוטוקולים סודיים, מתדרכים נגד ראשי מערכת הביטחון, נגד הרמטכ"ל, נגד הצבא, נגד קצינים בכירים, נגד ראשי שב"כ".

גיא פלג בערוץ 12 - \

על אנשי לשכתו וסביבתו של ראש הממשלה אמר: "זו מערכת שפועלת והיא ופניה ליום שאחרי. פוגעים באמון הציבור, פוגעים באמון הלוחמים והמפקדים שלהם, מרסקים את המדינה. ולכן אני חוזר ואומר: נתניהו מסוכן למדינה! ואין ברירה, אלא לצעוק את זה גם בימים האלה", סיכם את דבריו כשלצידו יושב בכיר הליכוד חבר הכנסת דני דנון.

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו השוהה מזה כמה חודשים בפלורידה, הגיב לפלג בחשבון הטלגרם שלו וכתב: "ההסתה, השקרים, השנאה והפילוג שעושים ערוצי התרעלה והרשע, תוך כדי מלחמה מהקשות שידעה מדינת ישראל, הן פשוט הפקרות וסיכון המדינה. אל תכניסו רעל, פלגנות, שנאה ורשע ללב ולבית שלכם בזמנים כה קשים".

בימים האחרונים גובר הלחץ באולפנים ובעיתונים מצד אנשי התקשורת המזוהים עם השמאל על ראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר מתפקידו לאלתר תוך כדי הלחימה ולהעביר את ההנהגה לידיים אחרות.

יאיר נתניהו בנימין נתניהו ערוץ 12 מלחמת חרבות ברזל גיא פלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד