ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
הפלסטינים ישלטו ברצועה בעתיד

ראיון סוער של השר הישראלי: "לכי תדברי עם האנשים בעזה"

מראיינת ברשת סקיי ניוז התעניינה לגבי מספר ההרוגים אצל השר דרמר, דרמר לא נתן מספר מדויק, אך ציין באזור 4000 מחבלים הרוגים. הוא נשאל לגבי אזרחים הרוגים וענה שהוא לא יודע. המראיינת לא הרפתה ודרמר שלח אותה לשאול את האנשים בעזה

ראיון סוער של השר הישראלי: "לכי תדברי עם האנשים בעזה"
הפעילות הקרקעית בעזה צילום: דובר צה"ל

השר רון דרמר, שר בקבינט המלחמה, אמר בראיון לרשת סקיי ניוז הבריטית, שיצטרכו להיות "הגבלות על סמכויותיה של כל מדינה פלסטינית עתידית".

כשנשאל אם הוא תומך במדינה פלסטינית, השר לעניינים אסטרטגיים אומר שזו "איננה תשובה של כן או לא". דרמר אמר שהפלסטינים ישלטו בעזה בעתיד, אבל לא חמאס.

יצטרכו להיות "מגבלות מסוימות על הריבונות שצריך להציב" מהבחינה האם למדינה פלסטינית יהיה צבא משלה או שליטה במרחב האווירי שלה", אמר דרמר. "לפלסטינים צריך להיות את כל הסמכויות למשול בעצמם, אבל אף אחת מהסמכויות שעלולות לאיים על ישראל", הוא אמר.

בהמשך הראיון, המראיינת התעניינה לגבי מספר ההרוגים בעזה והראיון התלהט. לדברי השר דרמר, מספר ההרוגים של מחבלי חמאס הוא "באזור ה-3,000, כנראה כבר קרוב ל-4,000", אך לא נתן מספר מדויק.

דרמר נשאל כמה אזרחים נהרגו בעזה, המראיינת סופי רידג' ציינה את המספרים של משרד הבריאות שבשליטת חמאס, וטענה יותר מ-10,000 בני אדם נהרגו. דרמר ענה שהוא לא יודע, ורידג' לחצה עליו איך הוא יכול לדעת כמה מחבלי חמאס נהרגו, אבל לא אזרחים.

הראיון הפך סוער, כאשר דרמר הסביר על ההרוגים: "הצבא הישראלי מבצע הערכות של מחבלי חמאס שחוסלו לפני שמפרסם לתקשורת. את מוזמנת ללכת לדבר עם האנשים בעזה אם את יודעת יותר טוב ממני, זאת אומרת אני פשוט בקבינט המלחמה של ישראל אז מה כבר אני יודע?" ענה דרמר בציניות למראיינת.

לדבריו, כל אזרח שנהרג בעזה הוא "טרגדיה" והוסיף כי "חמאס עושה הכל כדי לגרום לאזרחים נזק".

 

חמאס עזה פלסטינים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד