ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"דיווחים מתנשאים"

העיתונאי נגד רביב דרוקר ו'ערוץ 13': "בזה אתם מתעסקים?"

בעקבות עיסוק אובססיבי של רביב דרוקר בתוכניתו ב'ערוץ 14' המתחרה, כתב התקשורת רן בוקר מבקר את ההתנהלות הזאת רבע שעה לפני המהדורה המרכזית ועוד בתקופת שבה כולם נלחמים שכם אל שכם

העיתונאי נגד רביב דרוקר ו'ערוץ 13': "בזה אתם מתעסקים?"
רביב דרוקר בשידור צילום: צילום מסך ערוץ 13

כתב ynet, רן בוקר שמסקר את תחום התקשורת והעיתונות בדברי ביקורת על הפרשן והמגיש רביב דרוקר ו'ערוץ 13' בו הוא משדר מידי ערב תוכנית 'אזור מלחמה' (לשעבר 'אזור בחירה') שעלתה לאוויר בתקופת הבחירות לכנסת האחרונה.  

בתוכנית משודרת מידי ערב פינה בשם 'מצעד הטרלול' שבה לרוב מככבים אנשי ימין, קטעים מראיונות של פוליטיקאים ימניים, שידורים שונים, אמירות שונות ומשונות, לרוב כאלה שנאמרו או שודרו ב'ערוץ 14'  - המתחרה שעוקף בכל פרמטר את 'ערוץ 13' ולכן אולי הפך נתון ללעג וקלס.

"התוכנית של רביב דרוקר ב-13 היא כמעט פארודיה על עצמה", כתב בוקר בזעם. לדבריו, "בזמן שבערוץ 12 אוהד חמו נותן דיווח על מה שקורה בעזה, דרוקר וחבריו לאולפן עם דיווחים מתנשאים על ערוץ 14 ומני ממטרה. בימים כתיקונם זה עוד איכשהו יכול לעבוד, אבל ברבע לשמונה, בדיוק בחודש מאז הטבח הנוראי, ודקות לפני הצהרת נתניהו, בזה אתם מתעסקים? אלה אייטמים שיכלו לעבור בארבע אחר הצהריים".

עוד הוסיף בוקר לבקר: "הזחיחות הזאת באולפן בשעה המרכזית של היום היא לגמרי סימפטום שאולי מסביר איך קורה שהמהדורה של 13, שפעם הייתה אלטרנטיבה, לא מצליחה למצב את עצמה אפילו במקום השני".

 

רביב דרוקר ערוץ 14 ערוץ 13 מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד