ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
הטבח בעוטף

סרט הזוועות יוקרן בכנסת פעם נוספת; אלו החכי"ם שנרשמו

דובר צה"ל הציע לחברי הכנסת הקרנה נוספת של הסרט המתעד את זוועות ה-7 באוקטובר. בין הנרשמים הראשונים להקרנה הנוספת של הסרט המתעד את זוועות ה-7 באוקטובר: ח"כ איימן עודה וח"כ אחמד טיבי מחד"ש תע"ל

סרט הזוועות יוקרן בכנסת פעם נוספת; אלו החכי"ם שנרשמו
הכנסת צילום: Pierre Terdjman / Flash90

דובר צה"ל הציע לחברי הכנסת הקרנה נוספת של הסרט המתעד את זוועות ה-7 באוקטובר. כך דווח בכאן רשת ב.

הצעה זו מגיעה לאחר שיותר מ-50 חברי כנסת וח"כים לשעבר צפו בהקרנה המקורית שנערכה בשבוע שעבר בכנסת. כזכור, במהלך ההקרנה פרצו חברי הכנסת בבכי ואף היו מי שנזקקו לטיפול רפואי אחרי החשיפה הקשה למראות הקשים.

בין הנרשמים הראשונים להקרנה הנוספת של הסרט, היו ח"כ איימן עודה וח"כ אחמד טיבי מחד"ש תע"ל. זאת ברקע הזעם וניסיונות ההדחה של ח"כ אימאן ח'טיב-יאסין מרע"ם, שטענה אחרי ששוחחה עם שלושה מחברי מפלגתה שצפו בסרט, כי מחבלי חמאס "לא שחטו תינוקות".

יצויין כי המועצה הלאומית לפוסט טראומה שלחה אתמול מכתב למנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, בו הזהירה מפני השלכות הצפייה בסרט. מנכ"ל המועצה, פרופ' אייל פרוכטר, הדגיש במכתב כי השימוש בסרטון צריך להיות באופן מצומצם וכי אין הוא יכול לשמש לצפייה רחבה.

הפרופסור כתב: "ברצוננו להבהיר כי צפייה בסרט עשויה לפגוע בצופה". עוד הוסיף: "אם ידלוף או ישמש לצפייה רחבה, ימצא מזיק לצופים, לזכרם של הנפגעים ולאנשים רבים בחברה הישראלית ובאנשי העוטף בפרט".

הכנסת מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד