ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
שבוי כבר 33 יום

אמו של החטוף: "לא רוצה שקל, רוצה את בני בבית וזו לא אחריות שלי"

ניבה ונקרט, אמו של עומר המצוי בשבי חמאס, זעקה נוכח הידיעה בדבר מענקים רבעוניים למשפחות החטופים: "מבועתת שהם חושבים שזה ייקח כ"כ הרבה זמן"

אמו של החטוף: "לא רוצה שקל, רוצה את בני בבית וזו לא אחריות שלי"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

עומר ונקרט, צעיר בן 22, נחטף בקיבוץ רעים שבעוטף עזה לפני 33 יום. נכון לשעה זו, נוכח הזדקקותו לטיפול תרופתי קבוע, משפחתו וחבריו לא יודעים מה מצבו כבר חודש ימים.

ניבה ונקרט, אמו של עומר, סיפרה לאודי סגל וענת דוידוב ב-103FM על תחושותיה הקשות בעקבות המתרחש: "מה שידענו מאותה שבת ארורה בגלל הסרטון שחמאס פרסם, זה שעומר נחטף על ידם באופן ברוטלי ואלים מאוד, ושהוא שבוי בידיים שלהם. מעבר לזה אנחנו לא יודעים שום דבר 33 ימים. טירוף. שאנחנו נעשה מאמצים לשחרור החטופים והנעדרים? מישהו פה התבלבל? אני לא רוצה שקל, אני רוצה את הבן שלי בבית וזו לא אחריות שלי".

"אני חייבת להאמין שהם מבינים את המשימה הקדושה של להחזיר אותם, כי אחרת הניצוץ בעיניים של אף אחד מאיתנו בעם לא יחזור", הדגישה. "מצד שני, אני חושבת שאנחנו חייבים להמשיך ללחוץ כדי שלשנייה אחת הם לא ימצמצו. כתבו שיהיו מענקים רבעוניים שיסייעו למשפחות במאמצים לשחרור החטופים. אני מבועתת מהמחשבה שהם חושבים שזה ייקח כל כך הרבה זמן. אחד הדברים שאנחנו מאוד עסוקים בו הוא מצבו הבריאותי של עומר, אין שום דבר הומניטרי שנכנס לחטופים שלנו".

חמאס עזה חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד