ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
חשש מהסלמה משמעותית ביו"ש

קבינט המלחמה יתכנס בפיקוד המרכז, נתניהו ייפגש עם ראשי הרשויות ביו"ש

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש עם ראשי רשויות מיהודה ושומרון בפיקוד המרכז, בעקבות ההתרעות של גורמי הביטחון להסלמה ביטחונית חמורה ביהודה ושומרון. במקביל, נתניהו ייפגש עם ראשי רשויות מעוטף עזה ביום שישי הקרוב

קבינט המלחמה יתכנס בפיקוד המרכז, נתניהו ייפגש עם ראשי הרשויות ביו"ש
מבט על יו"ש צילום: גילי יערי, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש הערב (רביעי) עם ראשי רשויות מיהודה ושומרון בפיקוד המרכז, בעקבות ההתרעות של גורמי הביטחון להסלמה ביטחונית חמורה ביהודה ושומרון. הפגישה היא כחלק מביקור של קבינט המלחמה בפיקוד המרכז.

במקביל, ראש הממשלה ייפגש עם ראשי רשויות מעוטף עזה ביום שישי הקרוב.

בלשכת ראש הממשלה הבהירו לאחר שהתעוררה ביקורת על כך שנתניהו נפגש עם ראשי הרשויות מיו"ש לפני ראשי הרשויות בדרום כי נתניהו כבר נועד עם כמה מראשי הרשויות מהעוטף.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה נתניהו כבר נפגש עם חלק מראשי רשויות העוטף ושוחח עם כל ראשי הרשויות בטלפון עם פרוץ המלחמה.

בשליחותו של ראש הממשלה, מנהלת תקומה ומנכ״ל משרד רה״מ עומדים בקשר רציף עם ראשי הרשויות בעוטף. רה״מ נתניהו קיים פגישה במנהלת תקומה בנושא זה".

בלשכת ראש הממשלה הבהירו כי "כבר אתמול ביקש רה״מ לזמן פגישה עם כל ראשי הרשויות בעוטף ביום שישי הקרוב".

בלשכת נתניהו הדגישו כי "הפגישה עם ראשי הרשויות ביהודה ושומרון מתקיימת היום כחלק מביקור של קבינט המלחמה בפיקוד המרכז, לנוכח ההתרעות של גורמי הביטחון להסלמה ביטחונית חמורה ביהודה ושומרון".

בנימין נתניהו יהודה ושומרון מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד