כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"היה לי כיף גדול"

תם עידן: הפרשן והמגיש הוותיק פורש אחרי 23 שנים

אטילה שומפלבי ו-ynet - כבר לא. אחרי 23 שנים הוא פורש. זה לא מקרי כנראה בשל העובדה שבקבוצת 'ידיעות אחרונות' יצאו בחודשים האחרונים לתוכנית פרישה מרצון לפני פיטורי עשרות עובדים

תם עידן: הפרשן והמגיש הוותיק פורש אחרי 23 שנים
העיתונאי אטילה שומפלבי צילום: צילום מסך ynet

אחרי 23 שנה, הפרשן והמגיש אטילה שומפלבי עוזב את אתר ynet באופן רשמי וסופי.

"אהוביי כולם במקום שהיה ביתי. אני נפרד מכם כאן, בשלב זה בווליום נמוך. ynet היה ביתי, והייתי גאה בו. השנה החלטתי כי אני סקרן לגלות עוד עולמות ולהגשים עוד כמה חלומות ולהתמודד עם אתגרים. אני אוהב אתכם מאוד, אתם מערכת מופלאה עם אנשים אדירים. היה לי כיף גדול ובעיקר - גאווה גדולה. תודה לכל אחד ואחת שעבדתי איתו", כתב אטילה בדברי הפרידה.

שומפלבי היה במשך שנים "הפנים של ynet" ולמעשה מלווה את אתר הקבוצה מיום הקמתו. שומפלבי שימש ככתב הפוליטי, הכתב המדיני, הפרשן הפוליטי והמגיש הראשי של אולפן ynet/ וגם פרסם פרשניות פוליטיות כתובות. כמו כן בשנים האחרונות גם הגיש בערוץ 'כנסת' ומשתתף כחבר פאנל תוכנית הבוקר של 'ערוץ 13' בהגשת גאולה אבן-סער.

לאחרונה החליטו בקבוצת 'ידיעות אחרונות' ו-ynet על קיצוצים ופיטורים נרחבים של עשרות עובדים ויתכן כי שומפלבי הינו אחד מאלה שהחליט על פרישה מרצון.

בשלב זה עדיין לא ברור לאן פניו של אטילה שומפלבי בן ה-44 מועדות. הוא נולד ברומניה ועלה לארץ בשנת 1990. כיום הוא מתגורר ברמת אביב ג' בתל אביב עם רעייתו ושני ילדיו.

יצוין כי לפני כחודשיים פורסם כי בכוונתו לעזוב, אולם כעת זה קורה בפועל.

ידיעות אחרונות YNET אטילה שומפלבי סבב פיטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד