ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
"מה ההבדל?"

בלתי נתפס: רזי ברקאי על הצלמים הזרים שהתלוו לחמאס

שבוע אחרי שאמר "לא היתה הלוויה אחת בבני ברק", איש הרדיו רזי ברקאי בעוד התבטאות מקוממת ובלתי נתפסת במהלך דיון על אותם הצלמים הזרים שתיעדו את מעשי הטבח והחטיפה של חמאס. ברקאי תהה: "מה ההבדל בין האנשים האלה לבין אלון בן דוד שנכנס עם כוחות צה"ל לעזה, הרי ברור עם מי אלון" | התיעוד שמופץ ברשת ומעורר סערה

בלתי נתפס: רזי ברקאי על הצלמים הזרים שהתלוו לחמאס
רזי ברקאי צילום: צילום מסך ערוץ 13

לא היה אחד בישראל משמאל ומימין שלא הזדעזע לגלות ביממה האחרונה את התחקיר שמקורו בארה"ב, לפיו צלמים של סוכנויות זרות מפורסמות בחו"ל התלוו למחבלי חמאס מתוך עזה דרך הגדר ותיעדו את מעשי הטבח והחטיפות.

אולם מסתבר שיש מי שמנסה אולי לגמד את חומרת מעשיהם של אותם צלמים - תשפטו בעצמם אחרי הצפייה בתיעוד. בפאנל בתוכנית 'אזור מלחמה' ב'ערוץ 13' בהגשת רביב דרוקר עלה הנושא לדיון.

רזי ברקאי על הצלמים הזרים - מתוך ערוץ 13

מי שהפתיע את יושבי האולפן, הוא מגיש הרדיו הוותיק בגלי צה"ל, רזי ברקאי, שאמר באלו המילים: "מה ההבדל בין האנשים האלה לבין אלון בן דוד (הפרשן הצבאי של הערוץ - ק.ע.) שנכנס עם כוחות צה"ל (לעזה), הרי ברור בעד מי אלון, בעד מי רון בן ישי (הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות), ברור לגמרי בעד מי רביב (דרוקר). אני חושב שבמדובר באמת באנשים שהם עושי דברו של חמאס...".

בשבוע שעבר ניפק ברקאי עוד אמירה מתועבת לכל הדעות באומרו ש"לא הלוויה אחת בבני ברק" וזאת בהקשר לכספים הקואליציוניים שהמפלגות החרדיות ביקשו אז לפי הפרסומים ליישם כמובטח.

מלחמת חרבות ברזל רזי ברקאי רביב דרוקר ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד