כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
זעמו על ביידן

תומכי חמאס כבשו את בניין הניו יורק טיימס: האשימו אותם "בתמיכה ברצח עם"

מאות מפגינים נגד ישראל ביום חמישי אחר הצהריים, הגיעו ללובי של בניין הניו יורק טיימס. המפגינים קראו לחיסול מדינת ישראל והאשימו את הנשיא ביידן בתמיכה במה שהם מגדירים כ"רצח עם". הם טענו כי העיתון שבאופן קבוע נגד ישראל "שותף לרצח עם"

תומכי חמאס כבשו את בניין הניו יורק טיימס: האשימו אותם "בתמיכה ברצח עם"
משרדי הניו יורק טיימס צילום: unsplash

מאות מפגינים תומכי חמאס הפגינו נגד ישראל ביום חמישי אחר הצהריים בניו יורק, הם כבשו את הלובי של בניין הניו יורק טיימס. המפגינים קראו לחיסול מדינת ישראל והאשימו את הנשיא ביידן בתמיכה במה שהם מגדירים כ"רצח עם".

המפגינים שרו שירים אנטישמיים וצעקו נגד העיתון. לטענתם, העיתון לא קורא להפסקת אש, וזאת למרות שהעיתון תוקף באופן קבוע את ישראל, ואף אחד העיתונאים המרכזיים שלו, יהודי בשם תומאס פרידמן, תוקף את ישראל יום ולילה.

המפגינים כיוונו את זעמם כלפי הנשיא ביידן, וצעקו, "ביידן, ביידן, אתה לא יכול להסתתר, אתה תומך ברצח עם". הפגנה קולנית זו באה בעקבות הצהרתו הקודמת של הנשיא ביידן לכתבים, שם הצהיר כי "אין אפשרות להפסקת אש מיידית בין ישראל לחמאס".

כשהמחאה הסלימה, המשתתפים נכנסו ללובי של בניין הניו יורק טיימס, המשיכו בקריאותיהם מחוץ למתחם, והפיצו עותקי עיתונים מדומים בשם "פשעי המלחמה בניו יורק". הם האשימו את העיתון ב"רצח עם". קריאות "לא עוד שקל, לא עוד כסף לניו יורק טיימס" ו"לא עוד ניקל, לא עוד שקל, לא עוד כסף על פשעי ישראל" מילאו את האוויר.

שוטרים נכחו בלובי לצד המפגינים, ולאחר מכן הצליחו לפנות את השטח.

מישהו צריך להגיד למפגינים האלה, שהעיתון הזה מנוהל על ידי חבורת שונאי יהודים, שמנצלת כל הזדמנות כדי לתקוף ולהכפיש יהודים, שלא לדבר על שנאתם העמוקה למדינת ישראל. זה אותו ניו יורק טיימס שרודף את החרדים בניו יורק. המפגינים האלה הם כל כך חסרי השכלה, שהם הלכו למקום הלא נכון כדי למחות. העיתון הזה בצד שלהם וזה מזעזע שהם לא יודעים זאת.

 

ניו יורק ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל ג'ו ביידן חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד