ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
בזמן תדלוק אווירי

מטוס צבאי אמריקאי התרסק בים התיכון, חמישה הרוגים

מטוס צבאי אמריקאי התרסק לאחר שהיה מעורב בתאונה במהלך אימון במזרח הים התיכון. חמישה אנשי צוות נהרגו בהתרסקות המטוס במהלך התרגיל. התאונה אירעה במהלך משימת תדלוק אווירי שגרתית כחלק מאימונים צבאיים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

מטוס צבאי אמריקאי התרסק לאחר שהיה מעורב בתאונה במהלך אימון במזרח הים התיכון ביום שישי בערב, כך לפי הודעה שפרסם הפיקוד הצבאי האמריקאי באירופה. התאונה אירעה במהלך משימת תדלוק אווירי שגרתית במסגרת האימונים הצבאיים ביום שישי האחרון, המטוס האמריקאי התרסק לים חמישה אנשי צוות נהרגו, כך על פי הרשויות. משימת חיפוש והצלה כללה מטוסים וספינות של צבא ארה"ב בקרבת מקום, כך אמר דובר פיקוד אירופה של ארה"ב.

צבא ארה"ב לא ציין את סוג המטוס או את המיקום בו הוא טס, אך ארה"ב פרסה נושאת מטוסים באזור כחלק ממאמציה למנוע את התרחבות הלחימה באזור בשל מלחמת ישראל חמאס.

פיקוד מרכז מסר בהצהרה, "ב-10 בנובמבר בערב, מטוס צבאי אמריקאי שערך פעולות אימון במזרח הים התיכון עבר תאונה מצערת והתרסק".

"אנו יכולים לומר באופן חד משמעי שהמטוס היה רק ​​בויסת אימונים, ואין סימנים לפעילות עוינת", סיבת תאונת האימונים נמצאת כעת בבדיקה.

מפיקוד מרכז נמסר: "אנו מעכבים את פרסום שמות החיילים עד 24 שעות לאחר מסירת הודעות לקרובי משפחה. המחשבות והתפילות שלנו עם משפחות הנופלים, חקירת ההתרסקות מתנהלת". זיהוי סוג המטוס המעורב בהתרסקות לא נמסר.

 

 

 

 

ארצות הברית חיל האוויר נושאת מטוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד