י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
הלוויה קורעת לב

"להתראות, בתי האמיצה": אמא שבורת לב בוכה על ארונה של נועה הי"ד

ה'דיילי מייל' בכתבה נרחבת על מציאת גופת נועה מרציאנו בעזה והלווייתה: "להתראות, בתי האמיצה": אמא שבורת לב בוכה על ארונה של נועה מרציאנו לאחר שהיא ובת ערובה נוספת נמצאו מתים במתחם בית החולים שבו ישראל מחפשת את מפקדת חמאס

"להתראות, בתי האמיצה": אמא שבורת לב בוכה על ארונה של נועה הי"ד
אנשי הרבנות הצבאית במחנה שורה צילום: מתוך שידורי כאן 11

"אמא שבורת הלב של חיילת שהוחזקה בשבי מחבלי חמאס בכתה על ארונה של בתה לאחר שהבת ה-19 ובת ערובה נוספת נמצאו מתים במתחם בית החולים אל-שיפא בעזה" כך בכתבה נרחבת סיקר העיתון הבריטי ה'דיילי מייל' את הלוויתה של החיילת נועה מרציאנו.

"מרוב צער פרצה עדי מרציאנו בבכי כשהניחה את ידה על ארונה של בתה נועה במהלך לוויה מרגשת לחיילת מחיל מודיעין".

העיתון מהגדולים בבריטניה ציין כי "עדי התמוטטה על גבי ארון העץ שבו שכבה בתה. חבריה וחבריה של נועה התייפחו והחזיקו זה את זה כשהם צופים בארון המתים, המכוסה דגל ישראל, עובר בין הקהל הרב של אבלים ההרוסים".

עדי, תיארה את נועה כ'ילדה של אור ואהבה' ואחות גדולה אהובה לשלושת אחיה, חיכתה בייסורים לחדשות על מציאת גופת בתה.

הידיעה הזו הגיעה אתמול (שישי), כאשר צה"ל אישר כי מצאו את גופות נועה ובת ערובה נוספת יהודית וייס, בת 64, מבניין סמוך לבית החולים בו מחפשים חיילים ישראלים את מרכז הפיקוד של חמאס.

נועה הובאה למנוחות ביום שישי בהלוויה קורעת לב, כשחבריה ובני משפחתה הבוכים "מנחמים זה את זה בעודם חולקים כבוד לחיילת הצעירה".

ראש הממשלה נתניהו, טען כי יש 'אינדיקציות חזקות' לכך שבני ערובה הוחזקו בבית החולים, אך הם כבר לא היו שם כשהחיילים פשטו על המבנה.

"היו לנו אינדיקציות חזקות שהם הוחזקו בבית החולים שיפא, וזו אחת הסיבות שנכנסנו לבית החולים", אמר לרשת CBS. "הם היו שם, הם הוצאו משם".

עזה מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד