י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
פרטי עובדים, לקוחות ופירוט עסקאות

בשליחות איראן: קבוצת האקרים גונבת מידע על ישראלים

קבוצה שפועלת ככל הנראה בשליחות איראן, פרצה בימים האחרונים לשלל אתרים ישראליים וגנבה קבצים שכוללים עשרות אלפי פרטי עובדים, לקוחות ופירוט עסקאות שבוצעו על ידי החברה 

בשליחות איראן: קבוצת האקרים גונבת מידע על ישראלים
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

קבוצת ההאקרים Cyber Toufan Operations, פרצה לשרתי חברת אחסון האתרים Signature-IT, הדליפה מידע שגנבה לטענתה מאתר ארכיון המדינה. מבדיקה של חברת אבטחת המידע צ'ק פוינט עולה כי המידע כולל 87 אלף מספרי טלפון ושמות, 85 אלף כתובות מייל ו-13 אלף הודעות שנשלחו לכאורה על ידי משתמשים בעמוד "צור קשר". כך דווח ב-ynet.

אתר ארכיון המדינה אינו זמין לעת עתה. בסוף השבוע פרסמה אותה קבוצת האקרים, שהביעה הזדהות עם חמאס, קבצים שכוללים מידע על מיליוני ישראלים שנגנב מאתרי קניות.

אתר ארכיון המדינה אינו פעיל.

אותה קבוצה פרצה בסוף השבוע שעבר לשלל אתרים ישראליים, גנבה כמה קבצים מחברת הסייבר 'ראדוור'. לפי הדיווח ב-ynet, הקבצים שנגנבו כוללים עשרות אלפי פרטי עובדים, לקוחות ופירוט עסקאות שבוצעו על ידי החברה.

ההערכה היא שהפעולה לא נעשתה למטרת כופר, אלא מתוך כוונה להזיק לישראל במסגרת הלחימה בציר הרשע של איראן, חמאס, חיזבאללה, החות'ים ושותפיהם. עד כה לא ברור מה מקור הקבוצה, אולם הערכות הן שמדובר באיראנים או בהאקרים הפועלים בשליחות משמרות המהפכה של איראן.

מתקפת האקרים איראן מלחמת חרבות ברזל הדלפת מידע פריצת סייבר מתקפת סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד