י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
צילם את המבנה

איראני ניסה להיכנס לבניין יהודי ונעצר

גבר איראני בעל אזרחות אמריקאית נעצר מחוץ לבניין הקהילה היהודית בבואנוס איירס בירת ארגנטינה. האיש הסתובב באזור וצילם את הבניינים הסמוכים, כולל את בנין הקהילה היהודית. המאבטחים הזעיקו את המשטרה שעצרה אותו

איראני ניסה להיכנס לבניין יהודי ונעצר
בניין הקהילה היהודית אמיה צילום: AMIA

אתמול בצהרים שעה 18.20 (שעון ארגנטינה), איראני בעל אזרחות אמריקאית ניסה  להיכנס לבניין הקהילה היהודית 'אמיה' בבואנוס איירס ארגנטינה. האיש עורר את חשדם של אנשי הביטחון המוצבים בפתח בנין הקהילה המאובטח, והם מנעו את כניסתו לבנין הקהילה.

האיש החל לצלם את בנין הקהילה מבחוץ, המאבטחים הזעיקו את המשטרה שעצרה אותו והוא נלקח לחקירה.

הרב אליהו המרה, נשיא וועד הקהילות בארגנטינה ורבה של קהילת 'אמיה' אמר לתקשורת המקומית: "חשוב להבהיר ולהדגיש כי בניגוד לפירסומים בתקשורת הארגנטינאית האיש לא נכנס לקהילה ולא צילם את בנין הקהילה מבפנים. עירנותם של אנשי הביטחון מנעה את כניסתו. ולאור המצב הקהילה מתנהלת בביטחון ובזהירות".

ממשטרת בואנוס איירס נמסר כי אדם בעל אזרחות איראנית נעצר מחוץ לבניין הקהילה היהודית על ידי שוטרים. האיש הסתובב באזור וצילם את הבניינים הסמוכים וכשנשאל על ידי המשטרה לגבי סיבת ביקורו, הוא אמר כי הוא רצה לצלם את מבנה הקהילה היהודית. האיש אמר לשוטרים שהוא שריף ממחוז ליד לוס אנג'לס וביקש אישור להיכנס לבניין הקהילה. הוא נעצר במקום ונלקח לחקירה.

ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד