ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
כחלק מההסכם בין ישראל לחמאס

אביה של בת ה-9 שנחטפה לעזה חושש שבתו לא תשוחרר

תומס הנד חושש שבתו החטופה אמילי, בת תשע, עשויה לא להיות בין המשוחררים בהסכם הפסקת אש בין ישראל לחמאס. "עד שלא אראה את עיניה הכחולות מסתכלות בי, לא ארשה לעצמי להאמין לכלום"

אביה של בת ה-9 שנחטפה לעזה חושש שבתו לא תשוחרר
חלק מתמונות החטופים צילום: באדיבות המצלם

אביה של אמילי הנד בת ה-9, שנחטפה לעזה, אמר כי הוא חושש שבתו לא תשוחרר כחלק מהפסקת האש בין ישראל לחמאס.

"עד שלא אראה את העיניים הכחולות של אמילי מסתכלות לתוך עצמי, לא ארשה לעצמי להאמין לכלום", אמר תומס הנד בן 63 במקור מדבלין שבאירלנד לתקשורת בבריטניה ובאירלנד.

"החדשות על כך ש-50 בני ערובה של חמאס עשויים להשתחרר בימים הקרובים כחלק מהפוגה של ארבעה ימים בקרבות בעזה, נתנו לי שביב של תקווה", אמר, "אבל גם חשש עמוק במעמקי הבטן שלי. מה אם אמילי לא נמנית עם אלה שהתוקפים שלה בוחרים לשלוח הביתה?".

אמילי הנד, בת תשע, אזרחית אירית-ישראלית, נחטפה ב-7 באוקטובר לעזה יחד עם כ-240 ישראלים ואזרחים זרים. היא נמנית עם לפחות 30 ילדים שעדיין מוחזקים בעזה.

הוא אמר ל"אינדיפנדנט" כי בתו נחטפה על ידי מחבלי חמאס ונסעה משם בטנדר. "תחת ירי כבד, ליוו אותי חיילים מהקיבוץ יחד עם עוד כמה ניצולים, בלי שום מושג היכן אמילי נמצאת" אמר.

״אני יודע שכל הורה אומר את זה, אבל אמילי היא באמת הבת, האחות והחברה הכי אוהבת, לא היו לה חיים קלים, אמה מתה מסרטן כשהייתה תינוקת".

הוא אמר שהוא מודאג מבריאותה הנפשית והפיזית של בתו בשבי. "גם אם נחזיר אותה נתמודד עם הנזק שנגרם לשארית חיינו", כתב.

 

 

עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד